Stwórzmy wspólnie przestrzeń do wymiany doświadczeń, aby projektować innowacyjne produkty i usługi oraz zwinnie rozwiązywać problemy Twojej organizacji. Wszystkie nasze projekty są poprzedzone wnikliwą analizą, a narzędzia, które wykorzystujemy – dostosowane do specyfiki i sytuacji firmy. Dzięki temu sprawnie i efektywnie przeprowadzamy organizacje przez zmiany oraz pomagamy wypracować i wdrożyć konkretne efekty.
Stwórzmy wspólnie przestrzeń do wymiany doświadczeń, aby projektować innowacyjne produkty i usługi oraz zwinnie rozwiązywać problemy Twojej organizacji. Wszystkie nasze projekty są poprzedzone wnikliwą analizą, a narzędzia, które wykorzystujemy – dostosowane do specyfiki i sytuacji firmy. Dzięki temu sprawnie i efektywnie przeprowadzamy organizacje przez zmiany oraz pomagamy wypracować i wdrożyć konkretne efekty.
01
Opracuj strategiczne scenariusze rozwoju
02
Dostarcz klientom nową wartość
03
Mapuj ścieżki i zmieniaj procesy
04
Projektuj rozwiązania i doświadczenia pracowników
05
Zwinnie wdrażaj rozwiązania na rynek
01
Opracuj strategiczne scenariusze rozwoju
02
Dostarcz klientom nową wartość
03
Mapuj ścieżki i zmieniaj procesy
04
Projektuj rozwiązania i doświadczenia pracowników
05
Zwinnie wdrażaj rozwiązania na rynek
01
Opracuj strategiczne scenariusze rozwoju
Dostrzegasz potrzebę opracowania lub aktualizacji swojej strategii?
Przenalizuj swoje wewnętrzne i zewnętrzne otoczenie, aby określić główne siły wpływające na funkcjonowanie i konkurencyjność Twojej organizacji.
Wsłuchaj się w głos klienta zewnętrznego i wewnętrznego, aby dobrze zdefiniować potrzeby i oczekiwania. Na tej podstawie zidentyfikuj kluczowe wyzwania.
Wypracuj możliwe scenariusze rozwoju wraz z zestawem potrzebnych działań, aby sprostać wyzwaniom i zrealizować przyjęty kierunek strategiczny
01
Opracuj strategiczne scenariusze rozwoju
Dostrzegasz potrzebę opracowania lub aktualizacji swojej strategii?
Przenalizuj swoje wewnętrzne i zewnętrzne otoczenie, aby określić główne siły wpływające na funkcjonowanie i konkurencyjność Twojej organizacji.
Wsłuchaj się w głos klienta zewnętrznego i wewnętrznego, aby dobrze zdefiniować potrzeby i oczekiwania. Na tej podstawie zidentyfikuj kluczowe wyzwania.
Wypracuj możliwe scenariusze rozwoju wraz z zestawem potrzebnych działań, aby sprostać wyzwaniom i zrealizować przyjęty kierunek strategiczny
02
Dostarcz klientom nową wartość
Czy 1 do 3 tygodni na przeprowadzenie badań i przetestowanie z klientami propozycji nowego produktu lub usługi to długo? Zdecydowanie nie!
Zacznij lepiej rozumieć swoich klientów i dzięki temu stwórz dopasowane rozwiązania: produkty, usługi, kampanie, zmiany w komunikacji, kanałach dystrybucji, etc.
Zamień pomysły na prototypy i rozpocznij szybkie testowanie rozwiązań, dzięki któremu zmniejszysz ryzyko niepowodzenia, a uzyskana podczas testowania wiedza stanie się bezcenna dla kolejnych procesów badawczo-rozwojowych i wdrożeniowych.
02
Dostarcz klientom nową wartość
Czy 1 do 3 tygodni na przeprowadzenie badań i przetestowanie z klientami propozycji nowego produktu lub usługi to długo? Zdecydowanie nie!
Zacznij lepiej rozumieć swoich klientów i dzięki temu stwórz dopasowane rozwiązania: produkty, usługi, kampanie, zmiany w komunikacji, kanałach dystrybucji, etc.
Zamień pomysły na prototypy i rozpocznij szybkie testowanie rozwiązań, dzięki któremu zmniejszysz ryzyko niepowodzenia, a uzyskana podczas testowania wiedza stanie się bezcenna dla kolejnych procesów badawczo-rozwojowych i wdrożeniowych.
03
Mapuj ścieżki i zmieniaj procesy obsługowe
Oprzyj rozwój swoich procesów i kanałów dystrybucji na gruncie współpracy z klientami i indywidualnym podejściu do ich potrzeb oraz oczekiwań.
Zmapuj kluczowe procesy obsługowe z perspektywy klientów. Pozyskaj wiedzę na temat ich głównych problemów, frustracji oraz ulubionych rozwiązań.
Zmierz doświadczenia na poszczególnych etapach interakcji.
Przeprojektuj cały proces lub jego części po to, aby skuteczniej pozyskiwać klientów, rozwijać z nimi relacje lub zatrzymywać ich przed rezygnacją z usług.
03
Mapuj ścieżki i zmieniaj procesy obsługowe
Oprzyj rozwój swoich procesów i kanałów dystrybucji na gruncie współpracy z klientami i indywidualnym podejściu do ich potrzeb oraz oczekiwań.
Zmapuj kluczowe procesy obsługowe z perspektywy klientów. Pozyskaj wiedzę na temat ich głównych problemów, frustracji oraz ulubionych rozwiązań.
Zmierz doświadczenia na poszczególnych etapach interakcji.
Przeprojektuj cały proces lub jego części po to, aby skuteczniej pozyskiwać klientów, rozwijać z nimi relacje lub zatrzymywać ich przed rezygnacją z usług.
04
Projektuj rozwiązania i doświadczenia pracowników
Poznaj swoją firmę patrząc oczami klientów wewnętrznych i zewnętrznych, aby zrozumieć ich największe bolączki i frustracje.
Aktywuj kreatywność swojego zespołu i pokonaj wyzwania firmy dzięki metodom stosowanym przez najbardziej innowacyjne firmy na świecie. Wykorzystaj badania jakościowe, techniki twórczego zespołowego tworzenia rozwiązań, prototypowanie, aby szybciej i skuteczniej wdrażać zmiany w swojej firmie.
Efektywnie wdrażaj nowe wartości, skutecznie zmieniaj procesy HR, projektuj doświadczenia pracowników i kulturę organizacyjną
04
Projektuj rozwiązania i doświadczenia pracowników
Poznaj swoją firmę patrząc oczami klientów wewnętrznych i zewnętrznych, aby zrozumieć ich największe bolączki i frustracje.
Aktywuj kreatywność swojego zespołu i pokonaj wyzwania firmy dzięki metodom stosowanym przez najbardziej innowacyjne firmy na świecie. Wykorzystaj badania jakościowe, techniki twórczego zespołowego tworzenia rozwiązań, prototypowanie, aby szybciej i skuteczniej wdrażać zmiany w swojej firmie.
Efektywnie wdrażaj nowe wartości, skutecznie zmieniaj procesy HR, projektuj doświadczenia pracowników i kulturę organizacyjną
05
Zwinnie wdrażaj rozwiązania na rynek
05
Zwinnie wdrażaj rozwiązania na rynek
Nasze realizacje
Poniżej prezentujemy wybrane przykłady zrealizowanych projektów.