Stwórzmy wspólnie przestrzeń do wymiany doświadczeń, aby projektować innowacyjne produkty i usługi oraz zwinnie rozwiązywać problemy Twojej organizacji. Wszystkie nasze projekty są poprzedzone wnikliwą analizą, a narzędzia, które wykorzystujemy – dostosowane do specyfiki i sytuacji firmy. Dzięki temu sprawnie i efektywnie przeprowadzamy organizacje przez zmiany oraz pomagamy wypracować i wdrożyć konkretne efekty.
Stwórzmy wspólnie przestrzeń do wymiany doświadczeń, aby projektować innowacyjne produkty i usługi oraz zwinnie rozwiązywać problemy Twojej organizacji. Wszystkie nasze projekty są poprzedzone wnikliwą analizą, a narzędzia, które wykorzystujemy – dostosowane do specyfiki i sytuacji firmy. Dzięki temu sprawnie i efektywnie przeprowadzamy organizacje przez zmiany oraz pomagamy wypracować i wdrożyć konkretne efekty.
01
Mapuj ścieżki klientów, zmieniaj/dostosowuj/optymalizuj procesy.
02
Dostarcz nową wartość w oparciu o wiedzę o potrzebach swoich klientów.
03
Twórz klientocentryczną kulturę organizacyjną. Testuj, eksperymentuj, wdrażaj.
01
Mapuj ścieżki klientów, zmieniaj/dostosowuj/optymalizuj procesy.
02
Dostarcz nową wartość w oparciu o wiedzę o potrzebach swoich klientów.
03
Twórz klientocentryczną kulturę organizacyjną. Testuj, eksperymentuj, wdrażaj.
01
Mapuj ścieżki klientów, zmieniaj/dostosowuj/optymalizuj procesy.
Stosujemy następujące metody: design thinking, service design, customer experience, user experience.
Oprzyj rozwój swoich procesów i kanałów dystrybucji na gruncie współpracy z klientami i indywidualnym podejściu do ich potrzeb oraz oczekiwań.
Zmapuj kluczowe procesy obsługowe z perspektywy klientów. Pozyskaj wiedzę na temat ich głównych problemów, frustracji oraz ulubionych rozwiązań.
Zmierz doświadczenia na poszczególnych etapach interakcji.
Przeprojektuj cały proces lub jego części po to, aby skuteczniej pozyskiwać klientów, rozwijać z nimi relacje lub zatrzymywać ich przed rezygnacją z usług.
01
Mapuj ścieżki klientów, zmieniaj/dostosowuj/optymalizuj procesy.
Stosujemy następujące metody: design thinking, service design, customer experience, user experience.
Oprzyj rozwój swoich procesów i kanałów dystrybucji na gruncie współpracy z klientami i indywidualnym podejściu do ich potrzeb oraz oczekiwań.
Zmapuj kluczowe procesy obsługowe z perspektywy klientów. Pozyskaj wiedzę na temat ich głównych problemów, frustracji oraz ulubionych rozwiązań.
Zmierz doświadczenia na poszczególnych etapach interakcji.
Przeprojektuj cały proces lub jego części po to, aby skuteczniej pozyskiwać klientów, rozwijać z nimi relacje lub zatrzymywać ich przed rezygnacją z usług.
02
Dostarcz nową wartość w oparciu o wiedzę o potrzebach swoich klientów.
Stosujemy następujące metody: design thinking, design sprint, lean startup, lean product.
Zacznij lepiej rozumieć swoich klientów i dzięki temu stwórz dopasowane rozwiązania: produkty, usługi, kampanie, zmiany w komunikacji, kanałach dystrybucji, etc.
Zamień pomysły na prototypy i rozpocznij szybkie testowanie rozwiązań, dzięki któremu zmniejszysz ryzyko niepowodzenia, a uzyskana podczas testowania wiedza stanie się bezcenna dla kolejnych procesów badawczo-rozwojowych i wdrożeniowych.
Potrzebujesz weryfikacji swoich pomysłów z klientami?
Klient przecież musi być w centrum uwagi, niezależnie od działań prowadzonych w firmie.
Przeprowadź zestaw eksperymentów i precyzyjnie mierz ich efekty dzięki badaniom jakościowym i ilościowym. W ten sposób zmniejszysz ryzyko niepowodzenia, a uzyskana w ten sposób wiedza pomoże Ci szybciej adoptować się do zmian i skutecznie projektować produkty i usługi na niepewne czasy.
02
Dostarcz nową wartość w oparciu o wiedzę o potrzebach swoich klientów.
Stosujemy następujące metody: design thinking, design sprint, lean startup, lean product.
Zacznij lepiej rozumieć swoich klientów i dzięki temu stwórz dopasowane rozwiązania: produkty, usługi, kampanie, zmiany w komunikacji, kanałach dystrybucji, etc.
Zamień pomysły na prototypy i rozpocznij szybkie testowanie rozwiązań, dzięki któremu zmniejszysz ryzyko niepowodzenia, a uzyskana podczas testowania wiedza stanie się bezcenna dla kolejnych procesów badawczo-rozwojowych i wdrożeniowych.
Potrzebujesz weryfikacji swoich pomysłów z klientami?
Klient przecież musi być w centrum uwagi, niezależnie od działań prowadzonych w firmie.
Przeprowadź zestaw eksperymentów i precyzyjnie mierz ich efekty dzięki badaniom jakościowym i ilościowym. W ten sposób zmniejszysz ryzyko niepowodzenia, a uzyskana w ten sposób wiedza pomoże Ci szybciej adoptować się do zmian i skutecznie projektować produkty i usługi na niepewne czasy.
03
Twórz klientocentryczną kulturę organizacyjną. Testuj, eksperymentuj, wdrażaj.
Stosujemy następujące metody: design thinking, teambuilding, system/process/future thinking.
Poznaj swoją firmę patrząc oczami klientów wewnętrznych i zewnętrznych, aby zrozumieć ich największe bolączki i frustracje i zaktualizować swoją dotychczasową strategię działania.
Aktywuj kreatywność swojego zespołu i pokonaj wyzwania firmy dzięki metodom stosowanym przez najbardziej innowacyjne firmy na świecie. Wykorzystaj badania jakościowe, techniki twórczego zespołowego tworzenia rozwiązań, prototypowanie, aby szybciej i skuteczniej wdrażać zmiany w swojej firmie.
Testu, eksperymentu i efektywnie wdrażaj nowe wartości, skutecznie zmieniaj procesy HR, projektuj doświadczenia pracowników i kulturę organizacyjną.
03
Twórz klientocentryczną kulturę organizacyjną. Testuj, eksperymentuj, wdrażaj.
Stosujemy następujące metody: design thinking, teambuilding, system/process/future thinking.
Poznaj swoją firmę patrząc oczami klientów wewnętrznych i zewnętrznych, aby zrozumieć ich największe bolączki i frustracje i zaktualizować swoją dotychczasową strategię działania.
Aktywuj kreatywność swojego zespołu i pokonaj wyzwania firmy dzięki metodom stosowanym przez najbardziej innowacyjne firmy na świecie. Wykorzystaj badania jakościowe, techniki twórczego zespołowego tworzenia rozwiązań, prototypowanie, aby szybciej i skuteczniej wdrażać zmiany w swojej firmie.
Testu, eksperymentu i efektywnie wdrażaj nowe wartości, skutecznie zmieniaj procesy HR, projektuj doświadczenia pracowników i kulturę organizacyjną.
Nasze realizacje
Poniżej prezentujemy wybrane przykłady zrealizowanych projektów.