Jak wykorzystać design thinking w projektach? Webinar część 2

Już jest! Część druga webinara design thinking zrealizowanego wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W tej części dowiecie się o projekcie, który realizowaliśmy dla jednego z ...

Poznaj swojego klienta! Czyli 7 pytań, które powinieneś zadać podczas następnego spotkania z klientem

  Jak sprawić, aby Twoi klienci stali się źródłem informacji, które przekujesz w przewagę konkurencyjną Twojej firmy i wzmocnienie CX firmy?  Musisz częściej się z nimi spotykać i pytać o …

Przewodnik badacza – badania Customer Experience i Employee Experience

Jednym z fundamentów skutecznego zarządzania Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) jest zrozumienie potrzeb, oczekiwań oraz emocji klientów i pracowników. Badania CX oraz badania EX dostarczają wiedzy, która pozwala tworzyć produkty, usługi i procesy odpowiadające …

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Nawiąż trwalsze relacje z Klientami!

Nawiąż trwalsze relacje z Klientami! Ponad 80 procent działań PR-owych dzieje się dziś w Internecie. W sieci – wiadomo – bywa tłoczno, i przebić się, nie jest łatwo. A dotarcie ...

Design Thinking w służbie HR – jak tworzyć lepsze doświadczenia pracowników (EX)?

Tradycyjne podejście do HR skupia się na procesach – rekrutacji, szkoleniach, ocenach okresowych czy politykach kadrowych. Jednak w dzisiejszym świecie to już za mało. Pracownicy oczekują spójnych, pozytywnych doświadczeń w całym …

Design Thinking i Employee Experience: Jak empatia buduje skuteczne zespoły

Czy empatia może zwiększyć zyski firmy? Czy projektowanie doświadczeń pracowników (Employee Experience) z wykorzystaniem metod takich jak Design Thinking realnie wpływa na efektywność zespołów? Badania jednoznacznie pokazują, że tak. Firmy, które inwestują …

Analiza potrzeb klienta i pracownika – klucz do skutecznej strategii CX i EX

W świecie, w którym firmy konkurują już nie tylko produktem, ale przede wszystkim doświadczeniem, kluczem do sukcesu staje się klientocentryczność. Ale żeby naprawdę podążać za klientem, trzeba najpierw zadbać o tych, …

Kreatywne rozwiązywanie problemów – jak wykorzystać design thinking i kreatywność zespołu?

W tym artykule pokażemy Ci: Burza mózgów – klasyka, która wciąż działa Burza mózgów (brainstorming) to metoda generowania pomysłów, która została opracowana już w latach 30. XX wieku, ale wciąż jest …

Design Thinking w biznesie – dlaczego warto i jakie daje możliwości polskim firmom?

Design Thinking to metoda projektowania usług i produktów skoncentrowana na człowieku (Human-Centered Design), która pomaga firmom lepiej rozumieć swoich klientów i tworzyć rozwiązania odpowiadające na ich realne potrzeby. Jak podkreśla Piotr Grocholiński, …

Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników

Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników (Emplouee Experience) Od kilku lat metodyka design thinking wdziera się przebojem do największych, do tych trochę mniejszych i zupełnie małych firm. Do …

Chcesz dowiedzieć się więcej?