Jeśli firmy skupią się na klientach, to jest duża szansa, że nie tylko znajdą swoje miejsce na rynku, lecz także pozyskają lojalnych i zaangażowanych odbiorców – podkreśla Beata Michalska-Dominiak, współzałożycielka …
Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników Od kilku lat metodyka design thinking wdziera się przebojem do największych, do tych trochę mniejszych i zupełnie małych firm. Do niedawna myślenie …
Projektowanie dla wszystkich prowadzi do porażki! Nowoczesne procesy projektowania takie jak design thinking opierają się na zorientowaniu na drugiego człowieka tzw. Human Centred Design. Punktem wyjścia do udanego produktu lub …
Mamy dla Was obiecany, praktyczny poradnik design thinking zawierający nasze cenne wskazówki i narzędzia. Wszystko po to, aby dostarczać lepszą jakość odbiorcom produktów i usług. Pobierajcie, korzystajcie i udostępniajcie. [dt_button link=”http://klientocentryczni.pl/wp-content/uploads/2017/12/poradnik_design_thinking_klientocentryczni.pdf” …