Jak sprawić, aby Twoi klienci stali się źródłem informacji, które przekujesz w przewagę konkurencyjną Twojej firmy i wzmocnienie CX firmy? Musisz częściej się z nimi spotykać i pytać o …
Jednym z fundamentów skutecznego zarządzania Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) jest zrozumienie potrzeb, oczekiwań oraz emocji klientów i pracowników. Badania CX oraz badania EX dostarczają wiedzy, która pozwala tworzyć produkty, usługi i procesy odpowiadające …
Tradycyjne podejście do HR skupia się na procesach – rekrutacji, szkoleniach, ocenach okresowych czy politykach kadrowych. Jednak w dzisiejszym świecie to już za mało. Pracownicy oczekują spójnych, pozytywnych doświadczeń w całym …
Czy empatia może zwiększyć zyski firmy? Czy projektowanie doświadczeń pracowników (Employee Experience) z wykorzystaniem metod takich jak Design Thinking realnie wpływa na efektywność zespołów? Badania jednoznacznie pokazują, że tak. Firmy, które inwestują …
W świecie, w którym firmy konkurują już nie tylko produktem, ale przede wszystkim doświadczeniem, kluczem do sukcesu staje się klientocentryczność. Ale żeby naprawdę podążać za klientem, trzeba najpierw zadbać o tych, …
W tym artykule pokażemy Ci: Burza mózgów – klasyka, która wciąż działa Burza mózgów (brainstorming) to metoda generowania pomysłów, która została opracowana już w latach 30. XX wieku, ale wciąż jest …
Design Thinking to metoda projektowania usług i produktów skoncentrowana na człowieku (Human-Centered Design), która pomaga firmom lepiej rozumieć swoich klientów i tworzyć rozwiązania odpowiadające na ich realne potrzeby. Jak podkreśla Piotr Grocholiński, …
Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników (Emplouee Experience) Od kilku lat metodyka design thinking wdziera się przebojem do największych, do tych trochę mniejszych i zupełnie małych firm. Do …
Przygotowaliśmy specjalny Voucher, dzięki któremu możesz już teraz opłacić dowolny produkt lub usługę z naszej oferty – a zrealizować ją w 2026 roku