Z proponowanych przez nas szkoleń skorzystało już ponad 1000 osób na przestrzeni kilku ostatnich lat. 80% materiału szkoleniowego, to praktyka, którą zdobyliśmy w 150 projektach realizowanych dla biznesu, edukacji, administracji państwowej, NGO. Najczęściej szkolimy z tworzenia innowacyjnych produktów i usług, wdrażania klientocentrycznego podejścia w organizacji, projektowania doświadczeń klientów, twórczego rozwiązywania problemów oraz strategii.

Oferujemy szkolenia online i na sali szkoleniowej oraz eleraning, w którym sam decydujesz, kiedy i jak się uczysz. Poniżej propozycje szkoleń, które aktualnie planujemy.
NAPISZ DO NAS – jeśli nie znajdziesz szkolenia, które interesuje Ciebie lub Twoją organizację. Wspólnie stworzymy plan szkoleniowy dopasowany do Waszych potrzeb.

SZKOLENIA

DESIGN THINKING

Przechodzisz przez cały proces z doświadczonymi trenerami - praktykami.
Odkrywanie potrzeb klienta, definiowanie wyzwania, tworzenie rozwiązania, prototypowania, testowanie i plan wdrożenia.

REJESTRACJA W TRAKCIE

13/15/16 września 2021

Przygotujemy Cię do samodzielnego prowadzenia procesów i projektów z wykorzystaniem design thinking.
Po ukończeniu kursu możesz pełnić funkcję moderatora design thinking w swojej organizacji.

REJESTRACJA W TRAKCIE

13/15/16/23/24 września i 4/5 października 2021 r.

Patrzymy z różnych perspektyw na procesy w organizacji i diagnozujemy doświadczenia użytkowników na wszystkich ich etapach, aby zaprojektować je w nowy, bardziej intuicyjny i użyteczny sposób. Uczysz się jak:
- tworzyć ścieżki klienta
- mapować kluczowe punkty interakcji klienta z produktem lub usługą
- jak z nich wyciągać wnioski

REJESTRACJA WKRÓTCE

Termin podamy wkrótce

Poznajesz:
- proces design thinking,
- praktyczne narzędzia, które możesz wykorzystać w projektach.
Elastycznie korzystasz z udostępnionych materiałów.
Uczysz się jak i kiedy chcesz.

WIĘCEJ IFNFORMACJI WKRÓTCE

Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji.

Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.

BEZPŁATNE KONSULTACJE!

+ 48 512 250 655

+ 48 698 636 039

biuro@klientocentryczni.pl