Praktyk biznesu, doświadczona Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu AkzoNobel. Od 20 lat z sukcesem rozwija marki z segmentu B2C i B2B, buduje i rozwija działy marketingu.
Założycielka firmy doradczej Neuromarka, ekspert w dziedzinie neuromarketingu. Specjalizuje się w budowaniu strategii wzrostu organizacji, definiowaniu oferty wartości, architektury marek oraz rozwoju kompetencji marketerów. Pracowała z firmami m.in. z branż fintech, ubezpieczeniowej, e-commerce, edukacyjnej, doradczej.
Autorka książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej – książki o neuromarketingu i o tym, jak najnowsze badania na temat mózgu i psychologii przełożyć na praktykę biznesową.
Pomaga klientom budować strategie biznesowe. Doradza, jak wzmacniać skuteczność realizowanych inicjatyw biznesowych, wprowadza nowe marki na rynek i buduje skuteczne działy marketingu.