Niewiele jest okazji, aby zyskać unikalną i praktyczną wiedzę bezpośrednio od praktyków i od razu samodzielnie z niej korzystać. Przygotuj się na 2 dni intensywnej współpracy i inspiracji przy jednoczesnym zdobywaniu wiedzy o projektowaniu w biznesie, o tym co to jest design thinking i service design jak wykorzystać te metody, aby skuteczniej pracować, projektować i żyć!

Na czym polega szkolenie?

Koncentrujemy się na przekazaniu praktycznych umiejętności w zakresie zastosowania metodyki Myślenia Projektowego (Design Thinking) oraz Strategicznego Projektowania Usług (Service Design) w biznesie. Uczymy przez doświadczanie. Dajemy autorskie narzędzia, które po szkoleniu mogą być łatwo zaimplementowane w Waszym środowisku pracy.

Dla kogo?

  • specjalistów HR
  • menedżerów
  • właścicieli produktów i procesów oraz zarządzających sprzedażą
  • kierowników projektów
  • dla wszystkich tych, którzy chcąc poznać nowy sposób myślenia i spojrzenia na zmieniające się potrzeby klientów i proces tworzenia skutecznych rozwiązań

Jakie są najważniejsze elementy szkolenia?

Użytkownik w centrum uwagi

Metodologia pochodzi z filozofii projektowania opartego na ludziach. Polega na zdobywaniu wiedzy o kliencie poprzez zastosowanie metod i narzędzi, które umożliwiają Ci wejście w „buty klienta” i zrozumienie jego indywidualnej sytuacji, potrzeby, doświadczenia oraz szerszego kontekstu.

Autorski proces

Umożliwia projektowanie całościowego doświadczenia klienta w organizacji poprzez zdiagnozowanie wszystkich krytycznych punktów styku (touchpoints) klienta z organizacją, ocenę zadowolenia z tych punktów oraz możliwość zaprojektowania procesu od nowa z lepszym dopasowaniem do oczekiwań użytkownika.

Realne wyzywanie i uczenie przez działanie

Praca nad konkretnym wyzwaniem biznesowych dzięki czemu ułatwisz i przyspieszysz swój proces uczenia się poprzez wymianę doświadczeń, szukanie powiązań, dostarczanie genialnych pomysłów. Metodologię i narzędzia będziesz mógł wykorzystać w swojej firmie po zakończeniu szkolenia.

Jakie umiejętności pozyskasz?

Prowadzenie wywiadów

Umiejętność przygotowania scenariusza i pytań do wywiadów z użytkownikikami

Mapowanie ścieżki klienta

Mapowanie punktów styku użytkownika z produktem – projektowanie doświadczeń

Projektowanie wartości

Wyjście poza schemat w celu stworzenia nowej wartości dodanej

Praca w sprintach

Nastawienie na szybki efekt poprzez przejście od pomysłu do rozwiązania

Tworzenie prototypów

Umiejetność pokazania kluczowych funkcji tworzonego rozwiązania

Prowadzenie testowów

Opracowanie scenariuszy oraz prowadzenie testów z użytkownikami

  • poznasz design thinking I service design od kuchni
  • w praktyce wykorzystasz proces i narzędzia do rozwiązywania konkretnego problemu
  • poznasz nowe narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać po warsztatach
  • nabędziesz nowe nawyki i umiejętności, które poszerzą Twoją perspektywę i zwiększą produktywność (wywiady z klientami, szybkie prototypowanie i testowanie)
  • zapoznasz nowych ciekawych ludzi

 

Chcemy, abyś jak najwięcej z procesu mógł przełożyć realnie na działanie w swoim biznesie, firmie dla której pracujesz lub w życiu osobistym

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Łódź

17-18 września

Art Inkubator

Tymienieckiego 3

http://www.artinkubator.com

Jaki jest program szkolenia ?

Design Thinking to 5 etapowy proces, który pozwala doskonale łączyć wiedzę praktyczną, doświadczenie i przykłady stosowane na świecie z przyswajaniem aspektów merytorycznych związanych z umiejętnym rozwiązywaniem problemów i projektowaniem skutecznych rozwiązań. W ciągu 2 dni szkolenia, poznasz zasady Myślenia Projektowego (Design Thinking) i Strategicznego Projektowania Usług (Service Design), wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce i doświadczysz kokreacji z przedstawicielami z innych branż. Szkolenie podzielone jest na 2 Sprinty:

Sprint 1 zawiera następujące procesy:

  • przygotowanie i przeprowadzenie pogłębionych wywiadów z użytkownikami
  • tworzenie Person, czyli  profili charakteryzujących użytkownika, dla którego będziemy projektować
  • tworzenie Map empatii– dla zrozumienia potrzeb i oczekiwań użytkowników poprzez nakreślenie ich profili psychograficznych
  • mapowanie Customer Journey,  ścieżki jaką przechodzi użytkownik w procesie wraz z określeniem kluczowych punktów styku (touchpoints) z usługą lub produktem,
  • określanie kluczowych bolączek (Pains) oraz szans rynkowych (Gains) bazując na modelu Value Proposition

Sprint 2 koncentruje się na:

  • zdefiniowaniu wyzwania projektowego:  Jak moglibyśmy …? (How Might We?)
  • ideacji – to kreatywna burza mózgów, dzięki której będziesz w stanie wygenerować znacznie więcej pomysłów, niż w przeciętnym procesie kreatywnym
  • prototypowaniu  – stworzeniu rozwiązania wychodzącego naprzeciw potrzebom klienta w postaci prototypów: (nagranych filmów, storyboardów, makiet, mockapów)
  • testowaniu – przygotowanie i przeprowadzenie testów z użytkownikami

Ile kosztuje udział w szkoleniu i co obejmuje?

690 PLN netto (848,70 PLN brutto)

Udział oraz materiały szkoleniowe

Kawa, herbata, woda podczas szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia

Jak się zapisać?

  • Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

  • Otrzymujesz fakturę proforma

  • Opłacasz fakturę przelewem

  • Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty

  • Przyjeżdżasz na szkolenie

  • Oryginał faktury otrzymasz podczas szkolenia


Akceptuję regulamin szkolenia (wymagane)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (wymagane)
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (wymagane)

Regulamin Szkolenia Zasady przetwarzania danych osobowych

Kto prowadzi warsztaty?

Beata Michalska-Dominiak

Doświadczony moderator design thinking, trener, praktyk, członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i wsparcia procesów zmian w organizacjach. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i NGO’s. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

Piotr Grocholiński

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji.

Co powiedzieli uczestnicy po szkoleniu

“Było twórczo, interesująco i inspirująco!”

“To było pierwsze szkolenie z design thinking, które dało mi informacje o innym podejściu do projektów. Chciałbym uczestniczyć w kolejnym etapie”.

“Najbardziej cenny był sposób poszukiwania skutecznych rozwiązań i wybór tych, na których faktycznie warto się skupić. Super było dowiedzieć się, że nie każdy pomysł jest dobry, ale także że nie każdy pomysł jest zły. Okazuje się, że postawienie człowieka na pierwszym miejscu, bardzo wiele potrafi zmienić. Jesteście bardzo profesjonalni, konkretni i fajni!”

“Spodobało mi się tempo pracy, szybkie prototypowanie, spojrzenie od ogółu do szczegółu, umiejętność skupienia się na potrzebach klienta/użytkownika, przejście całego procesu od A do Z, ale przede wszystkim doświadczenie go na sobie”.

“Wiedza podczas szkolenia była przekazana w sposób konkretny, pełny. Wszystkie etapy procesu, jego poszczególne kroki były wyjaśnione precyzyjnie i zilustrowane wieloma przykładami, które zapadają w pamięć. Serdecznie polecam szkolenia z Klientocentrycznymi!”

“Bardzo dziękuję za dające dużo inspiracji popołudnie! Rzadko niestety biorę udział w tak fajnych, kreatywnych i dynamicznie prowadzonych szkoleniach”