SZKOLENIE

KURS MODERATORA DESIGN THINKING

 

KURS MODERATORA DESIGN THINKING

Szkolenie dla przyszłych Moderatorów to 7 dniowy – 35 godzinne szkolenie design thinking realizowane online. Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzę i umiejętności do samodzielnego prowadzenia projektów z wykorzystaniem design thinking w swoim środowisku pracy. To nauka przez doświadczanie oraz praktyczne, kompleksowe zapoznanie się z procesem i narzędziami projektowania skutecznych rozwiązań w biznesie.

Co dostajesz?

  • Pracujemy na autentycznych wyzwaniach – wzbogacasz swoje doświadczenie o realne przypadki i tworzenie rozwiązań.
  • Praca w wirtualnym środowisku – ćwiczysz swoją elastyczność.
  • Certyfikat – potwierdzenie Twoich umiejętności.
  • Specjalnie dobrane metody – nastawiają Cię na szybkie myślenie , od pomysłu do rozwiązania.
  • Prowadzą doświadczeni praktycy – wiedzę dostajesz od ekspertów, ze sprawdzonego źródła.
  • Książka gratis – dostajesz w prezencie poradnik Design Thinking.

Dla kogo?

  • dla liderów projektów,
  • dla menedżerów produktów i procesów,
  • dla osób odpowiedzialnych za jakość usług i doświadczenia klienta,
  • dla właścicieli firm,
  • dla otwartych na nowe kierunki rozwoju osobistego i organizacji,
  • dla szukających ciekawych inspiracji na rozwój zespołu,
  • dla wszystkich, którzy chcą być po stronie Klienta.

Co dostajesz?

  • Pracujemy na autentycznych wyzwaniach – wzbogacasz swoje doświadczenie o realne przypadki i tworzenie rozwiązań.
  • Praca w wirtualnym środowisku – ćwiczysz swoją elastyczność.
  • Certyfikat – potwierdzenie Twoich umiejętności.
  • Specjalnie dobrane metody – nastawiają Cię na szybkie myślenie , od pomysłu do rozwiązania.
  • Prowadzą doświadczeni praktycy – wiedzę dostajesz od ekspertów, ze sprawdzonego źródła.
  • Książka gratis – dostajesz w prezencie poradnik Design Thinking.

Dla kogo?

  • dla liderów projektów,
  • dla menedżerów produktów i procesów,
  • dla osób odpowiedzialnych za jakość usług i doświadczenia klienta,
  • dla właścicieli firm,
  • dla otwartych na nowe kierunki rozwoju osobistego i organizacji,
  • dla szukających ciekawych inspiracji na rozwój zespołu,
  • dla wszystkich, którzy chcą być po stronie Klienta.

Program szkolenia:

Program szkolenia:

Blok 1.

Koncentruje się na zaprezentowaniu całościowego procesu oraz narzędzi design thinking. Przechodząc przez poszczególne etapy procesu i zapoznając się z narzędziami, uczestnicy otrzymują praktyczne zadania do wypracowania i przećwiczenia. Takie podeście tworzy bardzo praktyczny wymiar warsztatowy, gdzie uczestnicy budują swoje umiejętności przez praktykę i zrozumienie.

Blok 2.

Podczas trwania Bloku 2 uczestnicy pogłębiają swoją wiedzę na temat sposobu prowadzanie warsztatów oraz wykorzystania narzędzi i technik projektowych z perspektywy moderatora.

Blok 3.
W trakcie Bloku 3 uczestnicy przyjmują rolę moderatorów i w zespołach są odpowiedzialni za przygotowanie i przeprowadzenie wybranej części procesu design thinking. Otrzymują również pogłębioną informację zwrotną na temat efektów swojej pracy
Blok 1.

Koncentruje się na zaprezentowaniu całościowego procesu oraz narzędzi design thinking. Przechodząc przez poszczególne etapy procesu i zapoznając się z narzędziami, uczestnicy otrzymują praktyczne zadania do wypracowania i przećwiczenia. Takie podeście tworzy bardzo praktyczny wymiar warsztatowy, gdzie uczestnicy budują swoje umiejętności przez praktykę i zrozumienie.

Blok 2.

Podczas trwania Bloku 2 uczestnicy pogłębiają swoją wiedzę na temat sposobu prowadzanie warsztatów oraz wykorzystania narzędzi i technik projektowych z perspektywy moderatora.

Blok 3.
W trakcie Bloku 3 uczestnicy przyjmują rolę moderatorów i w zespołach są odpowiedzialni za przygotowanie i przeprowadzenie wybranej części procesu design thinking. Otrzymują również pogłębioną informację zwrotną na temat efektów swojej pracy

Termin:

Pierwszy etap 5/7/8 września. Drugi etap 13/14 września. Trzeci etap 29/30 września. Szkolenie online w godzinach 9:00- 14:00

Cena:

2000 PLN netto (2460 PLN brutto)

Termin:

9/11/12 Maja i 2/3/20/21 Czerwca  (szkolenie w godzinach 9:00- 14:00)

Cena:

2000 PLN netto (2460 PLN brutto)

Szkolenie poprowadzą:

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.

Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Rezydent Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Rezydent Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

Nie czekaj!

Zapisz się już dziś i naucz się projektować innowacyjne i użyteczne rozwiązania.

Nie czekaj!

Zapisz się już dziś i naucz się projektować innowacyjne i użyteczne rozwiązania.

Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji.

Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.

Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji.

Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.

BEZPŁATNE KONSULTACJE!

+ 48 512 250 655

+ 48 698 636 039

biuro@klientocentryczni.pl

SZKOLENIE

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

    Wybierz szkolenie (wymagane)



    Akceptuję regulamin szkolenia (wymagane)
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (wymagane)
    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (wymagane)

    • Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

    • Otrzymujesz fakturę proforma

    • Opłacasz fakturę przelewem

    • Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostępy do szkolenia

    • W określonych dniach odbywasz szkolenie

    • Oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia