20 pytań w duchu Customer Experience, które odkryją, co naprawdę myślą Twoi klienci

Czy wiesz, że Customer Experience (CX) to dziś bardzo ważny element budowania przewagi konkurencyjnej firm? W erze, w której klienci mają nieskończone możliwości wyboru, to właśnie doświadczenie klienta warunkuje to czy zostaną lojalnymi ambasadorami marki, czy też zdecydują się na konkurencję. Skuteczne projektowanie customer …

Design Thinking – kreatywne rozwiązywanie problemów w firmie

Design Thinking to metoda kreatywnego rozwiązywania problemów. Pomaga ona w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, gdzie tradycyjne metody zarządzania problemami przestają być wystarczające. Klienci oczekują spersonalizowanych doświadczeń (CX), a pracownicy –środowiska pracy, które …

Czym jest Design Thinking?

Design thinking to nie moda, to sposób myślenia, który pomaga firmom i ludziom odnaleźć się w świecie pełnym zmian. Zobacz jak skutecznie wdrożyć to podejście w organizacji. Co to jest design …

Jak współpracować ze swoim konkurentem?

Czy zastanawialiście się kiedyś czy możliwa jest współpracy z Waszymi konkurentami? W marcu 2020 r. Pfizer Inc. (NYSE: PFE) i BioNTech SE (Nasdaq: BNTX) ogłosiły współpracę w celu wspólnego opracowania …

Jak dopasować produkt do potrzeb klientów?- Product-Market Fit

Czy Twój produkt naprawdę odpowiada na potrzeby klientów? Jak sprawdzić, czy to co oferujesz ma potencjał, aby zdobyć rynek i zbudować lojalną bazę klientów?W tym 2-godzinnym webinarze pokazujemy praktyczne podejście do badań …

Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)

W erze cyfrowej konkurencji nie wygrywa już ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej rozumie swojego klienta. Dlatego badania klientowskie (ang. customer research) stają się dziś jednym z …

Chcesz poprawić Customer Experience w swojej firmie? Sprawdź, jak to zrobić

Mimo że coraz więcej firm deklaruje, że stawia klienta w centrum działań, praktyka pokazuje, że zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience – CX) wciąż jest jednym z najbardziej niedocenianych i niedoinwestowanych obszarów w …

Jak projektować produkt lub usługę, aby osiągnąć sukces rynkowy?

Czy wiesz, że nawet 40% nowych produktów i usług ponosi porażkę na rynku? Choć w prezentacjach i artykułach często mówi się o 80–90% niepowodzeń, badania pokazują, że rzeczywisty wskaźnik jest niższy. …

Lean Startup, Design Thinking czy Design Sprint – jaką metodę wybrać, by odnieść sukces na rynku?

Dlaczego firmy potrzebują zwinnych metod innowacji? W erze nowych technologii i cyfrowych transformacji wiele firm odkrywa, że tradycyjne modele biznesowe stają się nieefektywne i mało konkurencyjne. Dziś wygrywają organizacje, które potrafią wdrażać innowacje szybciej niż …

Jobs to Be Done (JTBD) – jak odkryć, czego naprawdę chcą klienci?

Czy wiesz, że klienci nie kupują produktów dla samego produktu, ale po to, aby zrealizować konkretne zadanie? Nie kupujemy młotka, by mieć młotek – kupujemy go, by powiesić obraz i poprawić estetykę …

Chcesz dowiedzieć się więcej?