„W jaki sposób pandemia zmieniła (...)”, „wszyscy jesteśmy świadkami zmian, jakie wniosła w nasze życie epidemia COVID-19”, „okres pandemii spowodował (...)”. Zdania te mogliśmy przeczytać w ostatnim czasie odmieniane przez ...
Klientocentryczność jest stosunkowo młodym pojęciem. Choć paradoksalnie obrazuje trend, który jest znany w biznesie nie od wczoraj. Definicja klientocentryczności wskazuje, że jest ona strategią, która nierozerwalnie spaja rozwój firmy z potrzebami ...
Czy można przewidzieć przyszłość? Jedni stwierdzą, że pewnym jest tylko to, co za nami. Inni być może wyjmą z torby podręczną szklaną kulę, aby uchylić rąbka tajemnicy i sprawdzić to, ...
[dt_vc_list dividers="false"]Z artykułu dowiesz się: w jaki sposób pandemia wpłynęła na transformację strategii firm i oragnizacji? jakie obszary organizacji najbardziej zostały dotknięte? w jaki sposób design thinking może wspierać działy ...
Czasy ciągłej zmiany wywołują powstawanie nowych potrzeb i oczekiwań klientów. Firmy, które monitorują te zmiany, są blisko swoich klientów, potrafią rozwiązywać ich problemy, radzą sobie lepiej w czasach turbulencji. “Jeśli …
Punkt widzenia zależy od punku siedzenia? W niniejszym artykule dowiesz się jak wykorzystywać siłę perspektyw by pracować z nią w życiu prywatnym i w biznesie, a także samemu i z ...
Jobs to be Done czyli czego chcą klienci Nie kupujemy młotka, czy wiertarki po to, żeby wbijać gwoździe, ale aby poprawić estetykę wnętrza pięknym obrazem. Nie zaopatrzamy się w ...
Zmiany i nieprzewidywalność stały się naszą nową rzeczywistością. Świat sprzed pandemii już do nas nie wróci, idzie nowe… Wielu z nas zastanawia się jakie to nowe będzie i dokąd nas ...
Kreatywność trzeba ćwiczyć i stymulować jak mięśnie. Nie stwarzasz pracownikom możliwości do ćwiczenia tych mięśni, to nie oczekuj szybkich i spektakularnych rozwiązań. Przecież na każdego z nas działają dwie ogromne ...