Employee Experience – jak budować przewagę konkurencyjną firmy dzięki doświadczeniom pracowników?

Dziś firmy coraz częściej zmagają się z wyzwaniami takimi jak: rotacja pracowników, spadek zaangażowania czy trudności w przyciąganiu talentów. Odpowiedzią na te problemy może być employee experience, czyli całościowe doświadczenie …

Czy design thinking nadal działa?

Czy metodyka design thinking mogła się przez lata zdezaktualizować, czy może nadal jej klientocentryczne fundamenty wspierają firmy w budowaniu przewagi rynkowej? Co to jest design thinking? To metodyka, która pomaga …

7 żelaznych zasad skutecznego feedbacku w Customer Experience (CX) oraz Employee Experience (EX)

Nieumiejętne udzielanie informacji zwrotnej (feedback) sprawia, że wielu pracowników kojarzy feedback wyłącznie z krytyką. Na samą myśl o rozmowie podsumowującej pracę czy projekt często odczuwamy stres i napięcie. Tymczasem zarówno …

Jak opracować mapę podróży klienta (customer journey map)?

Bez inwestycji w doświadczenia klientów nie da się dziś mówić o wzroście przychodów i zyskowności firmy Jednym z najbardziej skutecznych i jednocześnie praktycznych narzędzi, które pomagają spojrzeć na doświadczenia klienta …

20 pytań w duchu Customer Experience, które odkryją, co naprawdę myślą Twoi klienci

Czy wiesz, że Customer Experience (CX) to dziś bardzo ważny element budowania przewagi konkurencyjnej firm? W erze, w której klienci mają nieskończone możliwości wyboru, to właśnie doświadczenie klienta warunkuje to czy zostaną lojalnymi ambasadorami marki, czy też zdecydują się na konkurencję. Skuteczne projektowanie customer …

Design Thinking – kreatywne rozwiązywanie problemów w firmie

Design Thinking to metoda kreatywnego rozwiązywania problemów. Pomaga ona w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, gdzie tradycyjne metody zarządzania problemami przestają być wystarczające. Klienci oczekują spersonalizowanych doświadczeń (CX), a pracownicy –środowiska pracy, które …

Czym jest Design Thinking?

Design thinking to nie moda, to sposób myślenia, który pomaga firmom i ludziom odnaleźć się w świecie pełnym zmian. Zobacz jak skutecznie wdrożyć to podejście w organizacji. Co to jest design …

Jak współpracować ze swoim konkurentem?

Czy zastanawialiście się kiedyś czy możliwa jest współpracy z Waszymi konkurentami? W marcu 2020 r. Pfizer Inc. (NYSE: PFE) i BioNTech SE (Nasdaq: BNTX) ogłosiły współpracę w celu wspólnego opracowania …

Jak dopasować produkt do potrzeb klientów?- Product-Market Fit

Czy Twój produkt naprawdę odpowiada na potrzeby klientów? Jak sprawdzić, czy to co oferujesz ma potencjał, aby zdobyć rynek i zbudować lojalną bazę klientów?W tym 2-godzinnym webinarze pokazujemy praktyczne podejście do badań …

Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)

W erze cyfrowej konkurencji nie wygrywa już ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej rozumie swojego klienta. Dlatego badania klientowskie (ang. customer research) stają się dziś jednym z …

Chcesz dowiedzieć się więcej?