Dziś firmy coraz częściej zmagają się z wyzwaniami takimi jak: rotacja pracowników, spadek zaangażowania czy trudności w przyciąganiu talentów. Odpowiedzią na te problemy może być employee experience, czyli całościowe doświadczenie …
Czy metodyka design thinking mogła się przez lata zdezaktualizować, czy może nadal jej klientocentryczne fundamenty wspierają firmy w budowaniu przewagi rynkowej? Co to jest design thinking? To metodyka, która pomaga …
Nieumiejętne udzielanie informacji zwrotnej (feedback) sprawia, że wielu pracowników kojarzy feedback wyłącznie z krytyką. Na samą myśl o rozmowie podsumowującej pracę czy projekt często odczuwamy stres i napięcie. Tymczasem zarówno …
Bez inwestycji w doświadczenia klientów nie da się dziś mówić o wzroście przychodów i zyskowności firmy Jednym z najbardziej skutecznych i jednocześnie praktycznych narzędzi, które pomagają spojrzeć na doświadczenia klienta …
Czy wiesz, że Customer Experience (CX) to dziś bardzo ważny element budowania przewagi konkurencyjnej firm? W erze, w której klienci mają nieskończone możliwości wyboru, to właśnie doświadczenie klienta warunkuje to czy zostaną lojalnymi ambasadorami marki, czy też zdecydują się na konkurencję. Skuteczne projektowanie customer …
Design Thinking to metoda kreatywnego rozwiązywania problemów. Pomaga ona w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, gdzie tradycyjne metody zarządzania problemami przestają być wystarczające. Klienci oczekują spersonalizowanych doświadczeń (CX), a pracownicy –środowiska pracy, które …
Design thinking to nie moda, to sposób myślenia, który pomaga firmom i ludziom odnaleźć się w świecie pełnym zmian. Zobacz jak skutecznie wdrożyć to podejście w organizacji. Co to jest design …
Czy zastanawialiście się kiedyś czy możliwa jest współpracy z Waszymi konkurentami? W marcu 2020 r. Pfizer Inc. (NYSE: PFE) i BioNTech SE (Nasdaq: BNTX) ogłosiły współpracę w celu wspólnego opracowania …
Czy Twój produkt naprawdę odpowiada na potrzeby klientów? Jak sprawdzić, czy to co oferujesz ma potencjał, aby zdobyć rynek i zbudować lojalną bazę klientów?W tym 2-godzinnym webinarze pokazujemy praktyczne podejście do badań …
W erze cyfrowej konkurencji nie wygrywa już ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej rozumie swojego klienta. Dlatego badania klientowskie (ang. customer research) stają się dziś jednym z …
Przygotowaliśmy specjalny Voucher, dzięki któremu możesz już teraz opłacić dowolny produkt lub usługę z naszej oferty – a zrealizować ją w 2026 roku