Co to jest klientocentryczność?

Po co firmie Klientocentryczność? Czasy ciągłej zmiany wywołują powstawanie nowych potrzeb i oczekiwań klientów. Firmy, które monitorują te zmiany, są blisko swoich klientów, potrafią rozwiązywać ich problemy, radzą sobie lepiej w czasach turbulencji.   “Klientocentryczność, to strategia, ...

Praca z perspektywą jako prosta metoda do szukania rozwiązań w życiu i biznesie

Punkt widzenia zależy od punku siedzenia? W niniejszym artykule dowiesz się jak wykorzystywać siłę perspektyw by pracować z nią w życiu prywatnym i w biznesie, a także samemu i z zespołem. Zazwyczaj jest tak, że tam gdzie się aktualnie znajdujemy, czy to z przyczyn ...

Jak analizować potrzeby klienta? Jobs to be Done

Jobs to be Done czyli czego chcą klienci   Nie kupujemy młotka, czy wiertarki po to, żeby wbijać gwoździe, ale aby poprawić estetykę wnętrza pięknym obrazem. Nie zaopatrzamy się w robota samodzielnie czyszczącego podłogi w domu, żeby dołączył do kolekcji nowych nikomu ...

Nowe okoliczności – Nowe możliwości – dostosuj swój model działania do nowych warunków zewnętrznych

Zmiany i nieprzewidywalność stały się naszą nową rzeczywistością. Świat sprzed pandemii już do nas nie wróci, idzie nowe… Wielu z nas zastanawia się jakie to nowe będzie i dokąd nas zaprowadzi. Dziś chcielibyśmy się podzielić z Wami ...

Nie blokuj rozwoju swojej firmy – rozwijaj kreatywność i elastyczność myślenia pracowników.

Kreatywność trzeba ćwiczyć i stymulować jak mięśnie. Nie stwarzasz pracownikom możliwości do ćwiczenia tych mięśni, to nie oczekuj szybkich i spektakularnych rozwiązań. Przecież na każdego z nas działają dwie ogromne siły. Jedna to dociskająca fala gotowych rozwiązań i „użytecznych” instrukcji. ...

Jak wykorzystać design thinking w projektach? Webinar część 2

Już jest! Część druga webinara design thinking zrealizowanego wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W tej części dowiecie się o projekcie, który realizowaliśmy dla jednego z naszych klientów. Omawiamy następujące zagadnienia: Jak krok ...

Dlaczego w roku 2030 wszystkie zawody będą wymagały kompetencji cyfrowych?

Dlaczego w roku 2030 wszystkie zawody będą wymagały kompetencji cyfrowych? Według raportu (OECD.org 2019) 14% z wszystkich miejsc pracy zostanie w pełni zautomatyzowanych, a 32% ulegnie znacznej modyfikacji. Cyfrowa rewolucja i robotyzacja będą oddziaływać na nowe ...

Poznaj swojego klienta! Czyli 7 pytań, które powinieneś zadać podczas następnego spotkania z klientem

Jak sprawić, aby Twoi klienci stali się źródłem informacji, które przekujesz w przewagę konkurencyjną Twojej firmy? Musisz częściej się z nimi spotykać! Klient jest najlepszym ekspertem od swoich potrzeb. Twoim zadaniem jako projektanta usług, ...

Co to jest Design Thinking ? Webinar część 1

Z tego webinaru dowiesz się czym jest Design Thinking? Już jest! Najnowszy webinar Design Thinking Klientocentrycznych zrealizowany wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W pierwsza części webinaru mówimy: Co to jest Design ...

Fragment Poradnika Design Thinking

Prezentujemy wybrane fragmenty z Podradnika Design Thinking. Podręcznik to praktyczny przewodnik krok po kroku, który przeprowadzi Cię przez proces projektowania. Znajdziesz w nim praktyczne narzędzia oraz szczegółowe instrukcję. Zamieściliśmy również kilka ciekawych przykładów z projektów. Jakie elementy zawarliśmy ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?