Canva – do prowadzenia projektu design thinking

Czym jest canva do prowadzenia projektów w metodyce Design Thinking? Prezentujemy autorską matrycę do realizacji samodzielnych projektów w metodyce Design Thinking. Matryca prowadzi krok po korku przez 4 etapy projektowe (Odkrywanie, Definiowanie wyzwania, Tworzenie rozwiązania, Prototypowanie ...

Jak dawać i otrzymywać feedback w projektach?

Jaka forma informacji zwrotnej bardziej pasuje do Twojej organizacji? Klasyczny feedback czy nowoczesny feedforward?   Nieumiejętne udzielanie informacji zwrotnej zwłaszcza w kontekście zawodowym, często wpływa na błędne kojarzenie jej z krytyką i sprawia, że na samą myśl o spotkaniu podsumowującym ...

Przewodnik badacza – czyli po co i jak badać społeczeństwo?

Po co? Od potrzeby poznania do praktycznego wykorzystania. Najpierw spróbuję odpowiedzieć na pierwsze z postawionych pytań. Zastrzegam przy tym, iż będzie to odpowiedź, która nie wyczerpuje złożoności tematu a koncentruje się jedynie na wybranych jego aspektach. Najbardziej prosta i ogólna, ale zarazem dotykająca ...

Chcesz skutecznie przekazywać wiedzę, informacje i treści swoim klientom? Zobacz jak pracujemy z design thinking wykorzystując myślenie wizualne.

Z technik wizualnych zespół Klienocentryczni korzysta zarówno na sali szkoleniowej, gdy uczy metodologii design thinking jak i w pracy z klientem biznesowym projektując nową usługę lub produkt. W tym artykule, bazując na badaniach naukowych, udowodnię dlaczego warto wykorzystywać ...

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Nawiąż trwalsze relacje z Klientami!

Nawiąż trwalsze relacje z Klientami! Ponad 80 procent działań PR-owych dzieje się dziś w Internecie. W sieci – wiadomo – bywa tłoczno, i przebić się, nie jest łatwo. A dotarcie do Klientów, zrozumienie ich potrzeb i nawiązanie trwałych ...

Przykłady realizowanych projektów

Często w naszych projektach posługujemy się słowem PROTOTYP. Jest to w większości przypadków jeden z efektów końcowych warsztatów. Postanowiliśmy pokazać co to takiego prototyp i jak prezentować swoje prototypy. Wybraliśmy projekty, które pokazują różne sposoby podejścia do  tworzenia ...

Klientocentryczna strefa podcastów

Jak efektywnie wykorzystać Design Thinking w biznesie? Z tego podcastu dowiesz się: jak powstała marka Klientocentrycznych? czym dla nas jest projektowanie oparte o Design Thinking? jak efektywnie wykorzystywać projektowanie w biznesie? do czego Design Thinking ...

Zdecydowałeś się założyć własny biznes? Czy może działasz już od kilku lat na rynku? A może budujesz markę własną jako specjalista w swojej dziedzinie?

Zdecydowałeś się założyć własny biznes? Czy może działasz już od kilku lat na rynku? A może budujesz markę własną jako specjalista w swojej dziedzinie? Twoja wiedza specjalistyczna może nie wystarczyć, a kompetencje, które posiadasz i rozwijasz mogą okazać ...

Design Thinking w służbie HR / DT a wyzwania 2019 roku

Znalezienie nowych pracowników i zatrzymanie ich na dłużej, to największe wyzwanie stojące przed przedsiębiorstwami w 2019 roku. Jak mu sprostać?  Rozumiejąc potrzeby i oczekiwania pracownika! A w tym pomoże proces Design Thinking.   Firmy nie mają wątpliwości. Największym wyzwaniem w 2019 ...

Empatyczne firmy radzą sobie lepiej

Empatia, to zdolność przyjęcia sposobu myślenia innych ludzi, spojrzenia na dany temat czy sytuację z ich perspektywy. Jak dowodzą badania, jest to umiejętność niezwykle ważna w biznesie.   Firmy o wysokim wskaźniku empatii, osiągają wyższe zyski – ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?