Przykłady realizowanych projektów

Często w naszych projektach posługujemy się słowem PROTOTYP. Jest to w większości przypadków jeden z efektów końcowych warsztatów. Postanowiliśmy pokazać co to takiego prototyp i jak prezentować swoje prototypy. Wybraliśmy ...

Klientocentryczna strefa podcastów

Jak efektywnie wykorzystać Design Thinking w biznesie? Z tego podcastu dowiesz się: jak powstała marka Klientocentrycznych? czym dla nas jest projektowanie oparte o Design Thinking? jak efektywnie wykorzystywać projektowanie w ...

Zdecydowałeś się założyć własny biznes? Czy może działasz już od kilku lat na rynku? A może budujesz markę własną jako specjalista w swojej dziedzinie?

Zdecydowałeś się założyć własny biznes? Czy może działasz już od kilku lat na rynku? A może budujesz markę własną jako specjalista w swojej dziedzinie? Twoja wiedza specjalistyczna może nie wystarczyć, ...

Design Thinking w służbie HR / DT a wyzwania 2019 roku

Znalezienie nowych pracowników i zatrzymanie ich na dłużej, to największe wyzwanie stojące przed przedsiębiorstwami w 2019 roku. Jak mu sprostać?  Rozumiejąc potrzeby i oczekiwania pracownika! A w tym pomoże proces ...

Empatyczne firmy radzą sobie lepiej

Empatia, to zdolność przyjęcia sposobu myślenia innych ludzi, spojrzenia na dany temat czy sytuację z ich perspektywy. Jak dowodzą badania, jest to umiejętność niezwykle ważna w biznesie.   Firmy o ...

Jak stworzyć strategię?

Dobra strategia składa się z trzech kluczowych elementów. 1. Diagnoza — jasna definicja wyzwania. Diagnoza upraszcza złożoną sytuację i określa jej krytyczne elementy. 2. Możliwe warianty działania — ogólna koncepcja ...

Budujemy Inkubator Przedsiębiorczości Politechniki Łódzkiej

Już 23 października jako Partner Politechniki Łódzkiej rozpoczniemy prace nad projektem Inkubatora Przedsiębiorczości. Uczelnia ma już powierzchnię, blisko 700 m2,  ale przestrzeni coworkingowych w Łodzi nie brakuje. Wspólnie staniemy w ...

Customer Journey – czyli jak zaprojektować dobre usługi w ciekawy sposób

Projektowanie rozwiązań z wykorzystaniem procesu analizy „customer journey/podróży klienta” to niezwykłe podróż również dla samego projektanta. W tej metodzie skupiamy się nie tylko na samej innowacji ale przede wszystkim na ...

Design Thinking Po Godzinach – Odcinek 1

Oddajemy w Wasze ręce relację z naszych warsztatów "Design thinking po godzinach". Film składa się z 5 odcinków, z których dowiecie się więcej o praktycznym zastosowaniu design thinking w projektowaniu ...

Burza mózgów – skuteczny sposób na generowanie ciekawych pomysłów

Ileż to razy słyszeliśmy „wymyśl coś, w końcu jesteś kreatywny” lub też zastanawialiśmy się nad rozwiązaniem postawionego przed nami wyzwania siedząc nad pustą białą kartką w zaciszu swoich biurek i ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?