„Projektowanie dla wszystkich prowadzi do porażki!” – tę tezę udowodniliśmy w artykule o personach. Wyjaśniliśmy w nim, czym jest persona, jaką pełni rolę w biznesie i jak w 6 krokach …
Od lat magazyn „Fortune” opisuje rywalizację globalnych marek – Coca-Cola kontra Pepsi, Ford kontra GM, Nike kontra Reebok, Airbus kontra Boeing czy Procter & Gamble kontra Unilever. Jednak w cieniu tej spektakularnej walki …
„Design Sprint daje firmom supermoc – zanim podejmą kosztowne zobowiązania, mogą szybko zobaczyć przyszły produkt i reakcje klientów. To nauka na błędach, ale bez ich faktycznego popełniania” – pisze Jake Knapp, twórca …
Ko-kreacja w biznesie jako strategia projektowania doświadczeń klienta (CX): jak angażować klientów, pracowników i partnerów we współtworzenie innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań. Ko-kreacja (współtworzenie) to strategia innowacji polegająca na wspólnym …
Customer Experience w Polsce dynamicznie się rozwija, a oczekiwania klientów rosną. Firmy inwestują w technologie, sztuczną inteligencję i strategie lojalnościowe, by zapewnić spójne i spersonalizowane doświadczenia na każdym etapie kontaktu …
Klientocentryczność to nie projekt działu marketingu, ale długofalowe podejście do budowania wartości i CX, ponieważ obejmuje nie tylko strategię i kulturę organizacyjną, lecz także codzienne działania wewnątrz całej firmy. Czym …
Czy można przewidzieć przyszłość w biznesie? Jedni powiedzą, że pewne jest tylko to, co już się wydarzyło. Inni wyciągną metaforyczną szklaną kulę, by spróbować zajrzeć w to, co dopiero nadchodzi. …
Czasy ciągłej zmiany wywołują powstawanie nowych potrzeb i oczekiwań klientów. Firmy, które monitorują te zmiany, są blisko swoich klientów, potrafią rozwiązywać ich problemy, radzą sobie lepiej w czasach turbulencji. “Jeśli …
Kreatywność to nie talent, a umiejętność. Wymaga treningu, przestrzeni i odpowiedniego środowiska – dokładnie tak jak mięsień, który rośnie, gdy regularnie go ćwiczymy. Dlatego firmy, które oczekują innowacyjnych rozwiązań, szybkiego reagowania …
Przygotowaliśmy specjalny Voucher, dzięki któremu możesz już teraz opłacić dowolny produkt lub usługę z naszej oferty – a zrealizować ją w 2026 roku