Jeśli mierzysz się z jakimś wyzwaniem projektowym, wdrażasz nowy produkt lub usługę chcesz poznać praktyczne podejście do tworzenia innowacji szkorzystaj z naszych konsultacji i szkoleń online

Jakimi metodami pracujemy?

Design Thinking

Koncentrujemy się na realnych potrzebach użytkowników, łączymy myślenie strategiczne i kreatywne oraz różnorodne zasoby i kompetecje do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej firm

Service Design

Patrzymy z różnych perspektyw na procesy w organizacji, aby określić doświadczenia użytkownika na każdym etapie oraz zaprojektować je w nowy, bardziej intuicyjny sposób

Design Sprint

Działamy w oparciu o proces wykorzystywany przez najbardziej innowacyjne firmy na świecie, a czas od znalezienia innowacyjnego pomysłu na produkt, usługę do stworzenia konkretnego rozwiązania zajmuje nam kilka dni

Z jakiego wsparcia możesz korzystać?

Konsultacja biznesowa online

Stoisz przed wyzwaniem, by wejść na wyższy poziom w swoim biznesie? Masz pytania i szukasz konkretnej odpowiedzi dla swojego biznesu? Skorzystaj z konsultacji indywidualnych z naszymi trenerami!

Szkolenia i warsztaty online

Nasze kursy uczą konkretnych umiejętności, które pozwolą Ci się rozwinąć zawodowo lub rozwinącTwój  biznes . Każdy kurs zawiera pełno praktycznej wiedzy, która ułatwi Ci osiągnięcieżyciowych celów .

Darmowe szkolenia i treści

Korzystaj z naszej wiedzy zupełnie za darmo, dzięki webinarom, filmom,  darmowym narzędziom warsztatowym. Stworzyliśmy  treści, które pozowla Ci pozyskać wiedzę na temat projektowania, strategii biznesowej, facylitacji

Z jakich narzędzi korzystamy?

Spotkania online

Prowadzimy konferencje i kosnutacje online korzystając z twoich lub naszych nazrędzi

Video webinary

Realizujemy webinary dla zespołów zlokalizowanych w różnych cześciach kraju lub pracujących zdalnie

Facylitacja spotkań online

Facylitujemy spotkania i sesje biznesowe korzystajac z narzędzi onlie i pracy interdyscyplinarnej zespołów

Telekonferencje

Realizujemy połącznia za pośrenictwem chatu lub telefonu, aby być w sałałym kontakcie i odpowiadać na potrzeby klientów