Warsztat Train The Trainer dla kadry menedżerskiej 18 lutego, 2018Nawigacja wpisówPoprzedniePoprzedni wpis:Design thinking – zaczynam od jutraNastępneNastępny wpis:Relacja z Łódź Service JamPolecamy do przeczytaniaJak stworzyć strategię doświadczeń klienta (CX- Customer Experience)?13 stycznia, 2023Jak projektować produkt lub usługę, aby osiągąć sukces rynkowy?27 września, 2022Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje sukces rynkowy ?6 września, 2022Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?2 marca, 2022Open innovation – dlaczego dzielenie się z innymi jest opłacalne?2 marca, 2022Customer journey – hit czy kit?12 stycznia, 2022
Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje sukces rynkowy ?6 września, 2022
Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?2 marca, 2022