Projektowanie doświadczeń klienta
Projektowanie doświadczeń wpływa na utrzymanie klientów, ich lojalność oraz skłonność do ponawiania zakupów. Zadowolony klient staje się źródłem referencji i ambasadorem marki i stanowi siłę napędową rozwoju firmy.
Dzięki naszemu kursowi opanujesz proces mapowania podróży klientów, aby skutecznie projektować ich doświadczenia w swojej organizacji.
Projektowanie doświadczeń to podejście, które pozwala zmapować i zoptymalizować drogę jaką klient pokonuje w celu skorzystania z Twojego produktu lub usługi czy procesu. Jednocześnie pokazuje wszystkie punkty interakcji (punkty styku) klienta z firmą, produktem/usługą/procesem. Dzięki temu możesz spojrzeć na swoją działalność oczami klienta, usprawnić elementy, które negatywnie wpływają na jego doświadczenie i zaprojektować takie, które wywołają efekt wow.
Przeszkoliliśmy już ponad 1400 osób
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
- chcesz zdobyć praktyczną wiedzę w zakresie projektowania doświadczeń klienta
- poznać zasady projektowania ścieżek klientowskich
- uzyskać praktyczna wiedzę, jak prowadzić badania klientowskie, jak syntezować wiedzę uzyskaną o kliencie
- jak mapować doświadczenia klienta i przeprojektowywać proces
- jak mierzyć doświadczenia
Poznasz narzędzia i samodzielnie zmapujesz proces doświadczeń klientowskich, tak abyś mógł realizować podobne projekty w swojej organizacji.
Czego się nauczysz?
Blok 1
- Czym jest doświadczenie?
- Jak je mierzyć?
- Czym jest podróż klienta?
- Kluczowe punkt styku (touchpoints) i kanały
- Momenty prawdy
- Po co tworzyć mapę podróży klienta?
- Kluczowe atrybuty mapy podróży
- Rola Blueprint
Blok 2
- Wywiady pogłębione, design safari, desk research
- Persona, mapa empatii
- Kluczowe etapy, kroki procesu i doświadczenia klienta
- Design DNA
- Value proposition matrix
Blok 3
- Określ cele podróży i zakres badania
- Przeprowadź badania
- Twórz persony
- Mapuj obecną podróż klienta
- Określ kluczowe doświadczenia klienta i obszary zmiany
- Zaprojektuj od nowa podróż klienta
Jak to działa?
- Dowiedz się, jak wygląda proces projektowania doświadczeń klienta od kuchni. Jak korzystać z narzędzi service design w praktyce. Zdobądź wiedzę na temat kluczowych elementów skutecznej mapy podróży klienta i weź udział w procesie mapowania kroków. Odkryj sposoby na poprawę doświadczeń klienta w oparciu
- Warsztaty te są idealne dla każdego profesjonalisty, kierownika, który jest odpowiedzialny za poprawę jakości obsługi klienta. Chce poznać sposoby na mapowanie oraz poprawianie kluczowych doświadczeń swoich klientów
- Terminy 8/13/22 września 2023
- Szkolenie online z wykorzystaniem aplikacji Zoom i Stormboard
- Szkolenie realizowane od godziny 9:00 do 14:00
Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie
Otrzymujesz fakturę proforma
Opłacasz fakturę przelewem
Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostępy do szkolenia
W określonych dniach odbywasz szkolenie
Oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia
Kurs prowadzony przez praktyków
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Pracował w …
WięcejDoświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych …
WięcejZapisz się na kurs
Liczba miejsc ograniczona
Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od zakupu kursu.
Bez żadnych haczyków.