Projektowanie doświadczeń klienta (Customer Experience)

7/8/9 października 2024

Projektowanie doświadczeń wpływa na utrzymanie klientów, ich lojalność oraz skłonność do ponawiania zakupów. Zadowolony klient staje się źródłem referencji i ambasadorem marki oraz stanowi siłę napędową rozwoju firmy.

Dzięki naszemu kursowi opanujesz proces mapowania podróży klientów, aby skutecznie projektować ich doświadczenia w swojej organizacji.

Projektowanie doświadczeń to podejście, które pozwala zmapować i zoptymalizować drogę jaką klient pokonuje w celu skorzystania z Twojego produktu lub usługi czy procesu. Jednocześnie pokazuje wszystkie punkty interakcji (punkty styku) klienta z firmą, produktem/usługą/procesem. Dzięki temu możesz spojrzeć na swoją działalność oczami klienta, usprawnić elementy, które negatywnie wpływają na jego doświadczenie i zaprojektować takie, które wywołają efekt wow.

Przeszkoliliśmy już ponad 1400 osób

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

  • Chcesz zdobyć praktyczną wiedzę w zakresie projektowania doświadczeń klientów
  • Poznać zasady projektowania ścieżek klientów
  • Uzyskać praktyczną wiedzę jak prowadzić badania klientowskie, jak syntezować i analizować wiedzę o klientach
  • Jak mapować doświadczenia klientów
  • Jak tworzyć wartość dodaną dla klientów?
  • Jak mierzyć doświadczenia?

.

Poznasz narzędzia i samodzielnie zmapujesz proces doświadczeń klientowskich, tak abyś mógł realizować podobne projekty w swojej organizacji.

Proces szkoleniowy:

Planowanie procesu
  • Definiowanie celów tworzenie wizji oferowanych doświadczeń (Experience promise)
  • Określenie mapy kluczowych interesariuszy
  • Dobór zespołu
  • Przygotowanie procesu i narzędzie pracy
1
Mapowanie ścieżki pracownika
  • Projektowanie ścieżki klienta, w tym:
  • Określenie etapów i kroków procesu
  • Mapowanie punktów interakcji (touchpoints) oraz elementów procesu z perspektywy front-end and back-end
  • Określenie doświadczeń klienta oraz kluczowych punktów bóluc
2
Badania pracowników
  • Określenie profilu grupy docelowej
  • Analiza trendów
  • Badania ilościowe - Voice of customer (Net Promoter Score, reklamacje, Social media, analiza zachowań klientów)
  • Badania jakościowe - opracowanie scenariuszy i przeprowadzenie wywiadów (IDI)
  • Tworzenie person
  • Formułowanie users stories
3
Projektowanie doświadczeń
  • Tworzenie wartości dodanej (Value Proposition)
  • Wykorzystanie Modelu KANO – do określenia istotności doświadczeń
  • Projektowanie nowej ścieżki klienta
4
Pomiar
  • Określenie KPI’s dla procesu oraz doświadczeń
  • Dobór i ustawienie mierników (NPS, CSI, CSAT, CES, CHURN, ADVOCACY)
5
Uczysz się od praktyków
Praca na realnych wyzwaniach biznesowych
Certyfikat potwierdzający umiejętności

Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

  • Otrzymujesz 3 dni praktycznej wiedzy, gdzie przechodzisz proces projektowy od planowania, diagnozy badań po projektowanie i mierzenie doświadczeń,
  • Pracujesz w multidyscyplinarnym zespole
  • Poznajesz zastosowanie praktycznych narzędzi, które po szkoleniu możesz wykorzystać w swojej organizacji
  • Otrzymujesz certyfikat

Jakie umiejętności przyswoisz?

  • Jak zbudować klientocentryczny mindset i przejść od koncentracji na produkcie czy procesie na koncentrację na kliencie.
  • Jak, jak prowadzić badania klientowskie, aby odkryć potrzeby i wartości istotne z perspektywy klientów oraz jak rozwijać relacje i budować ich zaufanie
  • Jak zrozumieć perspektywę klienta i w oparciu o nią zaprojektować produkty lub usługi dostarczające wyjątkowe doświadczenie
  • Jak w praktyce korzystać z narzędzi i procesu projektowania doświadczeń end to end

Organizacja szkolenia

  • 7/8/9 października 2024
  • online z wykorzystaniem aplikacji Zoom i Miro
  • realizowane od 9:00 do 14:00
mail 1
Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie
description 2
Otrzymujesz fakturę proforma
all_match 3
Opłacasz fakturę przelewem
price_check 4
Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostępy do szkolenia
local_library 5
W określonych dniach odbywasz szkolenie
request_page 6
Oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia

Kurs prowadzony przez praktyków

Piotr Grocholiński

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Pracował w …

Więcej
Beata Michalska-Dominiak

Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych …

Więcej

Zapisz się na kurs

Liczba miejsc ograniczona

Oferta

Early Birds

Cena
2000
Pln brutto (zawiera VAT)
Zapisz się
do 30 czerwca 2024
Oferta

Standardowa

Cena
2500
Pln brutto (zawiera VAT)
Zapisz się
liczba miejsc ograniczona
Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji. Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.