Projektowanie doświadczeń klienta

8/13/22 września 2023

Projektowanie doświadczeń wpływa na utrzymanie klientów, ich lojalność oraz skłonność do ponawiania zakupów. Zadowolony klient staje się źródłem referencji i ambasadorem marki i stanowi siłę napędową rozwoju firmy.

Dzięki naszemu kursowi opanujesz proces mapowania podróży klientów, aby skutecznie projektować ich doświadczenia w swojej organizacji.

Projektowanie doświadczeń to podejście, które pozwala zmapować i zoptymalizować drogę jaką klient pokonuje w celu skorzystania z Twojego produktu lub usługi czy procesu. Jednocześnie pokazuje wszystkie punkty interakcji (punkty styku) klienta z firmą, produktem/usługą/procesem. Dzięki temu możesz spojrzeć na swoją działalność oczami klienta, usprawnić elementy, które negatywnie wpływają na jego doświadczenie i zaprojektować takie, które wywołają efekt wow.

Przeszkoliliśmy już ponad 1400 osób

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

  • chcesz zdobyć praktyczną wiedzę w zakresie projektowania doświadczeń klienta
  • poznać zasady projektowania ścieżek klientowskich
  • uzyskać praktyczna wiedzę, jak prowadzić badania klientowskie, jak syntezować wiedzę uzyskaną o kliencie
  • jak mapować doświadczenia klienta i przeprojektowywać proces
  • jak mierzyć doświadczenia

Poznasz narzędzia i samodzielnie zmapujesz proces doświadczeń klientowskich, tak abyś mógł realizować podobne projekty w swojej organizacji.

Czego się nauczysz?

Blok 1

  • Czym jest doświadczenie?
  • Jak je mierzyć?
  • Czym jest podróż klienta?
  • Kluczowe punkt styku (touchpoints) i kanały
  • Momenty prawdy
  • Po co tworzyć mapę podróży klienta?
  • Kluczowe atrybuty mapy podróży
  • Rola Blueprint

Blok 2

  • Wywiady pogłębione, design safari, desk research
  • Persona, mapa empatii
  • Kluczowe etapy, kroki procesu i doświadczenia klienta
  • Design DNA
  • Value proposition matrix

Blok 3

  • Określ cele podróży i zakres badania
  • Przeprowadź badania
  • Twórz persony
  • Mapuj obecną podróż klienta
  • Określ kluczowe doświadczenia klienta i obszary zmiany
  • Zaprojektuj od nowa podróż klienta
Uczysz się od praktyków
Praca na realnych wyzwaniach biznesowych
100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy

Jak to działa?

  • Dowiedz się, jak wygląda proces projektowania doświadczeń klienta od kuchni. Jak korzystać z narzędzi service design w praktyce. Zdobądź wiedzę na temat kluczowych elementów skutecznej mapy podróży klienta i weź udział w procesie mapowania kroków. Odkryj sposoby na poprawę doświadczeń klienta w oparciu
  • Warsztaty te są idealne dla każdego profesjonalisty, kierownika, który jest odpowiedzialny za poprawę jakości obsługi klienta. Chce poznać sposoby na mapowanie oraz poprawianie kluczowych doświadczeń swoich klientów

 

  • Terminy 8/13/22 września 2023
  • Szkolenie online z wykorzystaniem aplikacji Zoom i Stormboard
  • Szkolenie realizowane od godziny 9:00 do 14:00
mail 1
Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie
description 2
Otrzymujesz fakturę proforma
all_match 3
Opłacasz fakturę przelewem
price_check 4
Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostępy do szkolenia
local_library 5
W określonych dniach odbywasz szkolenie
request_page 6
Oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia

Kurs prowadzony przez praktyków

Piotr Grocholiński

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Pracował w …

Więcej
Beata Michalska-Dominiak

Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych …

Więcej

Zapisz się na kurs

Liczba miejsc ograniczona

Oferta

Early Birds

Cena
1500
Pln brutto (zawiera VAT)
Zapisz się
sprzedaż do 30 czerwca
Oferta

Standardowa

Cena
2000
Pln brutto (zawiera VAT)
Zapisz się
liczba miejsc ograniczona

Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od zakupu kursu.
Bez żadnych haczyków.

Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji. Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.