SZKOLENIE

AKADEMIA DESIGN THINKING

Design thinking to sprawdzona metoda, która pozwala projektować innowacyjne i skuteczne rozwiązania. Krok po kroku przechodzisz przez cały proces z doświadczonymi trenerami – praktykami (odkrywanie potrzeb klienta, definiowanie wyzwania, tworzenie rozwiązania, prototypowanie, testowanie i planowanie wdrożenia). Pracujesz na rzeczywistym kejsie biznesowym. Dowiedz się jak wykorzystać design thinking w praktyce!

Co dostajesz?

  • Możliwość pracy na realnych kejsach – wzbogacasz swoje doświadczenie o rozwiązywanie rzeczywistych wyzwań.
  • Możliwość pracy w wirtualnym środowisku – ćwiczysz swoją elastyczność.
  • Praktyczne wskazówki – szkolenie prowadzą doświadczeni praktycy.
  • Certyfikat – potwierdzenie Twoich umiejętności.
  • Książkę – dostajesz w prezencie poradnik „Design Thinking- czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie.

Dla kogo?

  • dla specjalistów HR,
  • dla menedżerów,
  • dla właścicieli produktów i procesów,
  • dla zarządzających sprzedażą,
  • dla kierowników projektów,
  • dla wszystkich, którzy chcą odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów,
  • dla osób szukających skutecznych rozwiązań.

Program szkolenia:

Sprint 1 koncentruje się na:

  • wprowadzeniu do design thinking,
  • przygotowaniu i przeprowadzeniu pogłębionych wywiadów z użytkownikami,
  • tworzeniu Person, czyli profili charakteryzujących użytkowników, dla których będziemy projektować,
  • tworzeniu Map empatii – dla zrozumienia potrzeb i oczekiwań użytkowników.
Sprint 2 koncentruje się na:

  • określeniu kluczowych bolączek (Pains) oraz szans rynkowych (Gains) bazujących na modelu Propozycji wartości,
  • zdefiniowaniu wyzwania projektowego: Jak moglibyśmy …? (How Might We?),
  • tworzeniu rozwiązań dzięki wykorzystaniu twórczych metod generowania pomysłów bazujących na potencjale zespołów.
Sprint 3 koncentruje się na:

  • prototypowaniu – tworzeniu rozwiązań wychodzących naprzeciw potrzebom klientów w postaci prototypów: (nagranych filmów, storyboardów, makiet, scenek),
  • testowaniu – przygotowaniu i przeprowadzeniu testów z użytkownikami,
  • planowaniu wdrożenia – poznaniu narzędzi, które ułatwią wdrożenie wypracowanych prototypów

Termin:

17/19/23 Listopada 2021 r. (szkolenie w godzinach 9:00-14:00)

Cena:

550 PLN netto (676,50 PLN brutto)

Szkolenie poprowadzą:

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.

Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

Nie czekaj!

Zapisz się już dziś i naucz się projektować innowacyjne i użyteczne rozwiązania.

Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji.

Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.

BEZPŁATNE KONSULTACJE!

+ 48 698 636 039 (Piotr)

biuro@klientocentryczni.pl

+ 48 512 250 655 (Beata)

SZKOLENIE

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

    Wybierz szkolenie (wymagane)



    Akceptuję regulamin szkolenia (wymagane)
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (wymagane)
    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (wymagane)

    • Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

    • Otrzymujesz fakturę proforma

    • Opłacasz fakturę przelewem

    • Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostępy do szkolenia

    • W określonych dniach odbywasz szkolenie

    • Oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia