Design thinking to sprawdzona metoda, która pozwala projektować innowacyjne i skuteczne rozwiązania. Krok po kroku przechodzisz przez cały proces z doświadczonymi trenerami – praktykami (odkrywanie potrzeb klienta, definiowanie wyzwania, tworzenie rozwiązania, prototypowanie, testowanie i planowanie wdrożenia). Pracujesz na rzeczywistym kejsie biznesowym. Dowiedz się jak wykorzystać design thinking w praktyce!
SZKOLENIE
Zwrot środków w przypadku niezadowolenia z kursu (7 dni po ukończeniu kursu zgłoszenie niezadowolenia wraz uzasadnieniem)
Dostęp do platformy e-Learningowej na 6 miesięcy
Książkę – Poradnik Design Thinking
Certyfikat ukończenia kursu
Zwrot środków w przypadku niezadowolenia z kursu (7 dni po ukończeniu kursu zgłoszenie niezadowolenia wraz uzasadnieniem)
Dostep do platformy eLearningowej na 6 miesięcy
Książkę – Poradnik Design Thinking
Cetryfikat ukończenia kursu
Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.
Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.
Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
SZKOLENIE
Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie
Otrzymujesz fakturę proforma
Opłacasz fakturę przelewem
Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostępy do szkolenia
W określonych dniach odbywasz szkolenie
Oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia
SPRAWDŹ
NASZE PUBLIKACJE

