SZKOLENIE

E-LEARNING – AKADEMIA DESIGN THINKING

Dowiedz się od praktyków:

  • W jakich projektach warto wykorzystać DT.
  • Jak stosować proces i narzędzia DT w swojej organizacji i dzięki temu projektować lepsze produkty, usługi lub zmieniać swoją organizację od wewnątrz.
  • Na czym polega projektowanie skoncentrowane na kliencie.


Co gwarantujemy?

  • Elastyczność – korzystasz ze zgromadzonej wiedzy kiedy chcesz i jak chcesz.
  • Bazę wiedzy – dostajesz dostęp do 13 filmów oraz narzędzi i odnośników do pobrania.
  • Możliwość sprawdzenia, jak działa Design Thinking na realnych kejsach – wzbogacasz swoje doświadczenie o rozwiązywanie rzeczywistych wyzwań.
  • Otrzymujesz zadania do samodzielnego wykonania – wykonujesz ćwiczenia zdobywając praktyczną wiedzę do zastosowania w swojej organizacji.
  • Uczysz się od praktyków – szkolenie prowadzą eksperci, którzy zrealizowali ponad 200 projektów w ciągu 4 lat.
  • Certyfikat – potwierdzenie Twoich umiejętności.

Dla kogo?

  • dla specjalistów HR,
  • dla menedżerów,
  • dla właścicieli produktów i procesów,
  • dla zarządzających sprzedażą,
  • dla kierowników projektów,
  • dla wszystkich, którzy chcą odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów,
  • dla osób szukających skutecznych rozwiązań.

Program szkolenia:

  • Wprowadzenie do Design Thinking,
  • Przygotowanie i przeprowadzenie pogłębionych wywiadów z użytkownikami,
  • Tworzenie Person – czyli profili charakteryzujących użytkowników,
  • Tworzenie map empatii – dla zrozumienia potrzeb i oczekiwań użytkowników,
  • Określenie kluczowych bolączek (pains) oraz szans rynkowych (gains) bazujących na modelu propozycji wartości,
  • Zdefiniowanie wyzwań projektowych: Jak moglibyśmy …? (How might we?),
  • Tworzenie rozwiązań dzięki wykorzystaniu twórczych metod generowania pomysłów bazujących na potencjale zespołów,
  • Prototypowanie – tworzenie rozwiązań wychodzących naprzeciw potrzebom klientów w postaci prototypów.
  • Testowanie – przygotowanie i przeprowadzenie testów z użytkownikami,
  • Planowanie wdrożenia – poznanie narzędzi, które ułatwią wdrożenie wypracowanych prototypów.

Jak uzyskać dostęp do szkolenia?

  • Wchodzisz na platformę klikając „kup kurs”, (przycisk niżej na tej stronie) lub wpisując w przeglądarce adres klientocentryczni.akademia.onl

  • Zakładasz konto użytkownika i podajesz adres email oraz dane do faktury

  • Opłacasz szkolenie korzystając z blik, przelewu ze swojego banku

  • Na podany email otrzymujesz potwierdzenie zamówienia i link do szkolenia i login

  • Jeśli zamówiłeś otrzymujesz fakturę emailem

Cena:

429 PLN brutto

Co otrzymujesz?

  • Dostęp do materiałów przez 6 miesięcy
  • 13 filmów – 2 h nagrań video
  • 12 narzędzi do pobrania z platformy
  • 10 zadań do samorealizacji
  • 14 linków do praktycznych materiałów i zasobów online

Przykładowy odcinek szkolenia oraz lista narzędzi, które otrzymasz:

  • Mapa empatii
  • Persona
  • Propozycja Wartości
  • Pytanie generatywne
  • Matryca Moscow
  • Matryca selekcji pomysłów
  • Matryca decyzyjna
  • Układanie historii do prototypowania
  • Plan Wdrożenia

Szkolenie prowadzą:

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.

Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

SZKOLENIE

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

Nie czekaj!

Kup dostęp do kursu już dziś i naucz się projektować innowacyjne i użyteczne rozwiązania.

Potrzebujesz więcej licencji dla swojej organizacji?

Napisz do nas, a przedstawimy Ci indywidualną ofertę. 

MASZ PYTANIA?