Doradzamy w zakresie Klientocentryczności i Customer Experience (CX)

Pomagamy wdrażać customer experience, optymalizować mapy podróży klientów i skutecznie zarządzać klientocentryczną transformacją firm

Projektowanie strategii Customer Experience (CX)

Stworzenie wizji i propozycji wartości

Opracuj unikalną wizję i propozycję wartości, które wyróżnią Twoją markę i zapewnią przewagę konkurencyjną

Audyt CX

Zdiagnozuj wewnętrzne bariery i wyzwania oraz rozpoznaj sygnały rynkowe, które mogą stać się impulsem do wzrostu i innowacji

Analiza zachowań klientów

Zidentyfikuj kluczowe czynniki wpływające na decyzje zakupowe klientów i zrozum, co kształtuje ich doświadczenia

Określenie planu wdrożenia

Zdefiniuj, jak skutecznie prezentować Experience Value Proposition klientom i jak integrować ją z działaniami całej organizacji, aby zapewnić spójne doświadczenia

Audyt Customer Experience

Ocena obecnego CX

Oceń efektywność organizacji w 6 kluczowych obszarach CX oraz porównaj wyniki z różnych perspektyw: zarządu, menedżerów, pracowników oraz klientów

Opinie pracowników i klientów

Zmierz dojrzałość CX organizacji pokazując na jakim poziomie znajduje się Twoja firma dziś oraz jaki jest pożądany poziom, do którego dążysz

Raport i rekomendacje

Przeanalizuj wszystkie wymiary CX – silne strony i słabości organizacji oraz podejmij właściwe działania bazując na diagnozie i rekomendacjach ekspertów

Konsultacje z ekspertami

Uzyskaj poszerzoną informację na temat wyników Audytu, określ działania krótko i długoterminowe

Badania klientów i analiza trendów

Badania jakościowe i ilościowe

Zdobądź wartościowe insighty na temat satysfakcji klientów, czynników wpływających na ich lojalność oraz kluczowych wyzwań Customer Experience, aby podejmować trafniejsze decyzje biznesowe

Analiza trendów

Zdobądź wiedzę na temat zmian rynkowych, aby dostosować strategię biznesową do nowych oczekiwań klientów i zapewnić firmie przewagę konkurencyjną

Raport

Zdobądź kluczowe wnioski i konkretny plan działań, który pomoże Ci skutecznie wykorzystać wiedzę o klientach do optymalizacji strategii i rozwoju Twojej organizacji

Mapowanie ścieżek klienta

Badania klientów

Poznaj rzeczywiste potrzeby i oczekiwania swoich klientów. Zbierz opinie i insighty dotyczące ich doświadczeń, wyzwań oraz kluczowych momentów w procesie zakupowym i posprzedażowym

Wizualizacja mapy podróży klienta

Zobacz, jak klienci wchodzą w interakcje z Twoją marką na każdym etapie ich ścieżki. Zidentyfikuj kluczowe doświadczenia, usuń bariery i odkryj nowe możliwości rozwoju relacji oraz wzrostu biznesu

Projektowanie doświadczeń

Świadomie kształtuj emocje i interakcje z klientami na każdym etapie ich podróży. Twórz spójne, angażujące doświadczenia, które wzmacniają relacje z marką i budują lojalność

Raport i rekomendacje

Uzyskaj szczegółową analizę procesu zakupowego wraz z praktycznymi rekomendacjami i planem działań, które pomogą usprawnić doświadczenia klientów i zwiększyć efektywność biznesową

Pomiar Customer Experience

Określenie celów

Zdefiniuj kluczowe cele, które chcesz osiągnąć w obszarze Customer Experience, aby skutecznie mierzyć i optymalizować doświadczenia klientów

Dobór metod pomiaru celów

Określ odpowiednie KPI i wskaźniki, takie jak: NPS, CSAT, CES czy Index CX, aby precyzyjnie ocenić poziom satysfakcji i lojalności klientów

Wdrożenie raportowania

Monitoruj kluczowe zmiany w zachowaniach klientów poprzez benchmarking i analizę wyników satysfakcji oraz retencji

Komunikacja wyników

Dostarczaj wartościowe insighty na temat lojalności klientów i ich doświadczeń, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe i usprawniać strategię CX

Przykłady zrealizowanych projektów