Customer experience
Pomagamy tworzyć produkty, usługi i doświadczenia klientów, które wzmacniają wyniki biznesowe. Przeszkolimy Twój zespół i wskażemy właściwą drogę w realizacji projektów
O USŁUDZE
Badania pozwolą Ci wejść w buty Twojego klienta lub użytkownika. Warto je zrobić, jeśli chcesz dowiedzieć się m.in:
- dlaczego klienci nie kupują Twojego produktu?
- jakie mają potrzeby i czego im brakuje?
- w jaki sposób robią zakupy i co możesz zrobić, żeby poprawić to doświadczenie?
- co cenią u Twojej konkurencji?
- jak mówić do klientów, żeby chcieli słuchać?
JAKIE BADANIA REALIZUJEMY?
- Desk research – analiza badań i danych, które już posiadasz uzupełniona o inne dostępne źródła wiedzy na temat Twojej branży
- Badania jakościowe i ilościowe Twoich obecnych i potencjalnych klientów (ankiety, indywidualne wywiady pogłębione, fokus grupy)
- Serivce safari – szczegółowy opis ścieżki klienta na podstawie doświadczonych mikrointerakcji
- Store safari – szczegółowy opis procesu zakupowego na podstawie doświadczeń w punkcie sprzedaży
- Audyt użyteczności produktów i usług – badanie satysfakcji klienta z wykorzystywanych produktów i usług
W zależności od potrzeb w ramach procesu dostarczymy raport z badań, przygotujemy rekomendacje kolejnych działań, opiszemy persony czy mapę podróży klienta
O USŁUDZE
Pomożemy Ci zaprojektować nowe produkty i usługi lub ulepszyć istniejące. Poznasz skuteczne narzędzia, dzięki którym:
- zaczniesz lepiej rozumieć swoich klientów
- wygenerujesz przełomowe pomysły na nowe produkty, usługi czy funkcjonalności
- zamienisz pomysły na prototypy
- szybko i skutecznie przetestujesz projektowane rozwiązania, dzięki czemu zmniejszysz ryzyko niepowodzenia projektu
- zwiększysz zaangażowanie interdyscyplinarnych zespołów w proces i wzmocnisz współpracę
- Twój zespół uzyska wiedzę i kompetencje, żeby z sukcesem prowadzić kolejne projekty
NASZ PROCES
Współtworzymy rozwiązania dla firm, aby w czasie realizacji procesu budować kompetencje projektowe w zespołach naszych klientów. W zależności od Twoich potrzeb, dopasujemy najlepsze dla Ciebie i Twojego zespołu rozwiązanie:
- zwinny proces projektowania produktów i usług w trakcie którego będziemy prowadzić Cię przez każdy etap procesu projektowego: badania, diagnoza, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie, wdrożenie
- Design Sprint – intensywny, moderowany proces warsztatowy w zespole 8-15 osób z różnych działów w organizacji, podczas którego wspólnie z klientem tworzymy rozwiązania w odpowiedzi na konkretne wyzwanie firmy
- Design Jam – warsztaty edukacyjne mające za zadanie zaznajomić zespół z procesem projektowania produktów i usług
- W ramach autorskiego procesu korzystamy z najlepszych praktyk: design thinking, design sprint, lean startup, lean product. Koncentrujemy się przy tym na budowaniu kompetencji organizacji i wzmacnianiu jej od środka
EFEKTY
- poznasz i przenalizujesz głos klientów
- stworzysz propozycję wartości
- przygotujesz prototypy i przetestujesz je z klientami
- opracujesz wnioski do decyzji i dalszego rozwoju
O USŁUDZE
Pomożemy Ci zaprojektować wyjątkowe doświadczenia klientów i ulepszyć istniejące. Poznasz skuteczne narzędzia, dzięki którym:
- zaczniesz lepiej rozumieć swoich klientów
- stworzysz mapę podróży klienta oraz zidentyfikujesz silne i słabe strony jego doświadczenia
- wygenerujesz pomysły na dodatkowe funkcjonalności, skuteczną komunikację i proces obsługi klienta
- szybko i skutecznie przetestujesz projektowane rozwiązania, dzięki czemu zmniejszysz ryzyko niepowodzenia projektu
- wzmocnisz współpracę między zespołami i ukierunkujesz je na osiągnięcie celu
- z sukcesem prowadzić kolejne projekty
NASZ PROCES
Dobierzemy najlepsze narzędzia i zaprojektujemy spersonalizowany proces adekwatny do Twoich wyzwań:
- audyt doświadczeń klienta/Customer Journey – przeanalizujemy doświadczenia Twoich klientów, stworzymy dla Ciebie mapę podróży klienta i przygotujemy rekomendację działań usprawniających proces oraz prototypy docelowych rozwiązań
- zwinny proces projektowania doświadczeń, kompleksowy proces doradczy, w którym poprowadzimy Cię przez każdy etap projektowania doświadczeń – badania, diagnoza, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie, wdrożenie
- Design Sprint – intensywny proces warsztatowy w zespole 8–15 osób z różnych działów w organizacji, podczas którego współtworzymy rozwiązanie z klientem
- Design Jam – warsztaty edukacyjne mające za zadanie zaznajomić zespół z procesem
W ramach autorskiego procesu korzystamy z najlepszych praktyk: design thinking, design sprint, lean startup, lean product. Koncentrujemy się przy tym na budowaniu kompetencji organizacji i wzmacnianiu jej od środka
EFEKTY
- poznasz i przeanalizujesz głos klientów
- stworzysz mapę doświadczeń klientów
- przygotujesz prototypy rozwiązań i przetestujesz je z klientami
- opracujesz wnioski do decyzji i dalszego rozwoju
O USŁUDZE
Pomożemy Ci stworzyć strategię zarządzania doświadczeniami klientów, przygotować firmę na trudne czasy i zbudować plan ciągłego wzrostu. Przeprowadzimy Cię przez proces, dzięki któremu w szybki sposób:
- wyznaczysz scenariusze strategiczne dla firmy w krótkiej i długiej perspektywie
- zidentyfikujesz nowe kierunki rozwoju firmy (np. nowe segmenty klientów, nowe produkty / usługi, zmiana metod pracy i procesów, repozycjonowanie marek)
- przygotujesz się na niekorzystne zmiany otoczenia biznesowego (np. inflacja, odpływ najbardziej wartościowych pracowników, niedobory na rynku surowców, pandemia)
- przeanalizujesz sygnały zmian rynkowych i przygotujesz na nie organizację zanim będzie za późno
- opracujesz plan wzmocnienia klientocentrycznych procesów wewnątrz firmy
NASZ PROCES
- Strategia i doradztwo Customer Experience – definiowanie wizji i strategii CX, określanie sposobu pozyskiwania, zbierania i analizowania głosu klientów, wdrożenie metodyki projektowania mapy podróży klienta i pracy opartej o segmentację klientów; tworzenie kultury organizacyjnej opartej na doświadczenia klientów; określenie sposobu pomiaru doświadczeń klientów, budowanie świadomości CX wśród pracowników
- Planowanie scenariuszowe – intensywny proces warsztatowy dla kadry zarządzającej i menedżerów funkcyjnych, podczas którego określamy ścieżki rozwoju strategicznego firmy i przygotowujemy odpowiedni plan działania
- Projektowanie modeli biznesowych – proces przeznaczony dla startapów i firm, które chcą zmienić, rozszerzyć lub stworzyć innowacyjny model biznesowy działania organizacji
EFEKTY
- Przygotujesz scenariusze strategiczne dla firmy (m.in. scenariusze kryzysowe i ciągłego wzrostu)
- Zbudujesz strategię CX i wdrożysz nowe inicjatywy CX w organizacji
- Opracujesz innowacyjny model biznesowy, który zapewni wzrost biznesu
O USŁUDZE
Pomożemy Ci zbudować przewagę konkurencyjną i wprowadzić organizację na ścieżkę wzrostu i rozwoju dzięki innowacjom. Poznasz skuteczne metody i narzędzia, dzięki którym:
- określisz strategię projektowania i wdrażania innowacji,
- zdefiniujesz program zarządzania innowacjami w organizacji
- zidentyfikujesz sygnały zmian rynkowych i trendy, które wykorzystasz do stworzenia produktów lub usług wygrywającychna rynku,
- wypracujesz plan rozwoju kultury innowacyjności,
- zaprojektujesz innowacyjne produkty i usługi w oparciu o wiedzę o klientach i ich ukrytych potrzebach, które mogą mieć wpływ na ich przyszłe wybory i upodobania.
- zorganizujesz duże wydarzania promujące ideę innowacyjności w organizacji
NASZ PROCES
Przygotujemy dla Ciebie ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb. W obszarze innowacji realizujemy szereg projektów dla naszych klientów m.in:
- Strategia innowacji – wspieramy biznesy wstworzeniu strategii wzrostu biznesu, w której innowacje pełnią wiodącą rolę
- Rozwój programu innowacji w organizacji – diagnozujemy dojrzałość innowacyjną w organizacji, pomagamy tworzyć procesy wspierające system generowania pomysłów, wdrażania i ewaluacji zrealizowanych projektów, rozwijamy kompetencje menedżerów i kulturę innowacyjności wewnątrz organizacji
- Hackaton innowacji (2-dniowe wydarzenie) – uczestnicy intensywnie pracują w interdyscyplinarnych zespołach nad innowacyjnymi rozwiązaniami na produkty, usługi lub procesy (wg wskazanego wyzwania), a następnie prezentują swoje projekty
- Dzień Innowacji – wydarzenie, podczas którego pracownicy w zespołach pracują nad swoimi pomysłami na innowacje i usprawnienia w biznesie, przygotowują prezentację pomysłu i jego prototyp
EFEKTY
- Zbudujesz strategię i powtarzalny proces innowacji, który pomoże organizacji rosnąć i budować przewagę konkurencyjną
- Stworzysz pomysły i prototypy przełomowych innowacji
- Zwiększysz zaangażowanie i kompetencje pracowników