Doradzamy w zakresie Employer Branding i Employee Experience (EX)

Pomagamy firmom budować markę pracodawcy i kształtować cykl życia pracownika tak, aby tworzyć pozytywne doświadczenia, zwiększać satysfakcję i wzmacniać lojalność zespołów. Doradzamy jak przygotować się na kluczowe momenty prawdy, wspierając zaangażowanie i motywację pracowników

Budowanie Candidate Experience i Employee Experience

Badania pracowników

Poznaj rzeczywiste potrzeby, emocje i doświadczenia kandydatów oraz pracowników na każdym etapie ich kontaktu z organizacją. Zbieraj opinie i analizuj kluczowe momenty prawdy, aby tworzyć lepsze doświadczenia

Mapowanie ścieżki doświadczeń pracowników

Identyfikuj kluczowe punkty styku, bariery i szanse w całym cyklu życia kandydata i pracownika, aby skutecznie optymalizować procesy i eliminować trudności

Projektowanie doświadczeń

Twórz nowe standardy, procesy i komunikację wspierające pozytywne doświadczenia na każdym etapie podróży kandydata i pracownika

Wdrażanie i mierzenie efektów

Przekuwaj strategię w konkretne działania, określaj kluczowe wskaźniki sukcesu (KPI, NPS, eNPS, zaangażowanie, satysfakcja) i monitoruj ich wpływ na organizację

Audyt zaangażowania pracownika

Diagnoza – Audyt EX

Identyfikuj kluczowe wyzwania i bariery, które wpływają na motywację i satysfakcję Twojego zespołu

Poznanie opini pracowników

Realizuj badania ilościowe i jakościowe (ankiety, pulse check, wywiady, grupy fokusowe), aby zrozumieć potrzeby i oczekiwania pracowników

Interpretacja i rekomendacje

Interpretuj wyniki, odkrywaj przyczyny spadku zaangażowania i identyfikuj obszary do poprawy. Wdrażaj konkretne rekomendacje, które realnie wpłyną na zaangażowanie i efektywność zespołu

Budowanie strategii Employer Branding 
i Employee Experience

Diagnoza wizerunku i doświadczeń pracodawcy

Analizuj, jak Twoja marka pracodawcy jest postrzegana przez pracowników i rynek. Wykorzystaj badania, benchmarki, opinie, aby zidentyfikować kluczowe obszary do poprawy

Segmentacja i określenie grup pracowników

Wyodrębnij kluczowe grupy pracowników, takie jak młodzi profesjonaliści, eksperci czy liderzy, i dostosuj komunikację oraz działania do ich potrzeb i oczekiwań

Definiowanie EVP (Employee Value Proposition)

Określ unikalne wartości, które wyróżniają Twoją ofertę dla kandydatów i pracowników. Stwórz spójną i autentyczną propozycję wartości zgodną z kulturą, strategią i aspiracjami organizacji

Określanie planu działań i KPI’s

Zbuduj plan wdrożenia, uwzględniając systemowe działania, kampanie komunikacyjne i programy ambasadorskie. Mierz ich efektywność


Przykłady zrealizowanych projektów