Usługi publiczne
Doradzamy i wspieramy pracę projektową w instytucjach publicznych, NGO’s i inkubatorach przedsiębiorczości. Pomagamy budować rozwiązania dostosowane do potrzeb mieszkańców i obywateli
O USŁUDZE
Wykorzystujemy nowoczesną metodykę (service design, design thinking) do ulepszania, projektowania i monitorowania usług publicznych, dzięki czemu:
- lepiej zrozumiesz potrzeby użytkowników usług publicznych (m.in. komunikacji miejskiej, służby zdrowia, szkolnictwa, bibliotek, instytucji kultury)
- zidentyfikujesz silne i słabe strony doświadczenia użytkowników w ramach tych usług
- zaprojektujesz nowe rozwiązania lub przeprojektujesz obecne, tak żeby je usprawnić i zwiększyć zadowolenie użytkowników
- twój zespół uzyska wiedzę i kompetencje jak prowadzić z sukcesem kolejne projekty w oparciu o metodykę service design
NASZ PROCES
W ramach usług korzystamy z najlepszych praktyk i przeprowadzamy m.in.:
- Audyt doświadczeń użytkowników usług publicznych – tworzymy mapę podróży użytkownika, identyfikujemy silne i słabe strony procesu i przygotowujemy rekomendację działań usprawniających proces
- Warsztaty projektowania usług publicznych – intensywny program warsztatowy, podczas którego poprowadzimy Cię przez każdy etap projektowania doświadczeń: badania, diagnoza, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie, wdrożenie
- Konsultacje i mentoring w zakresie projektowania usług publicznych
EFEKTY
- poznasz i przenalizujesz głos użytkowników
- stworzysz mapę doświadczeń użytkowników
- przygotujesz prototypy rozwiązań i przetestujesz je
- opracujesz wnioski do decyzji i dalszego rozwoju
O USŁUDZE
Wspieramy instytucje publiczne w aktywizacji mieszkańców:
- pomagamy poznać potrzeby i bolączki mieszkańców
- wspieramy w projektowaniu aktywizacji społecznej np. w ramach promocji transportu publicznego, aktywności sportowej mieszkańców, uczestnictwa w projektach partycypacyjnych, działalności wokół instytucji kultury
- rozwijamy kompetencje i przygotowujemy zespół do prowadzenia kolejnych projektów z wykorzystaniem design thinking, service design i CX
NASZ PROCES
Korzystamy z metodyki service design, tworzymy interdyscyplinarne zespoły, z którymi podczas warsztatów przechodzimy przez cały proces projektowania – definicji problemu, badań mieszkańców, budowania, prototypowania i testowania rozwiązań, ich modyfikacji i wdrożenia
EFEKTY
- poznasz i przenalizujesz głos mieszkańców
- wygenerujesz pomysły na nowe inicjatywy i poprawę istniejących
- przygotujesz protoypy i przetestujesz nowe rozwiązania z użytkownikami
O USŁUDZE
Rozwijamy umiejętności twórczego myślenia oraz wspieramy interdyscyplinarną współpracę. Prowadzimy warsztaty dla zespołów, podczas których:
- szkolimy z technik kreatywnych
- uczymy jak myśleć poza schematami i wykorzystywać potencjał swojej wyobraźni
- pokazujemy jak lepiej radzić sobie z wyzwaniami i rozwiązywać problemy w twórczy sposób
- jak wzmacniać współpracę w zespole i pomiędzy departamentami
NASZ PROCES
Prowadzimy warsztaty dostosowane do potrzeb naszych klientów:
- Warsztaty kreatywnego myślenia
- Warsztaty efektywnej komunikacji i współpracy wewnątrz organizacji
EFEKTY
- poznasz techniki pobudzania kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów
- wzmocnisz współpracę i komunikację wewnątrz organizacji
- zwiększysz zaangażowanie pracowników