Jak wykorzystać design thinking w projektach? Webinar część 2

Już jest! Część druga webinara design thinking zrealizowanego wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W tej części dowiecie się o projekcie, który realizowaliśmy dla jednego z ...

Dlaczego w roku 2030 wszystkie zawody będą wymagały kompetencji cyfrowych?

Dlaczego w roku 2030 wszystkie zawody będą wymagały kompetencji cyfrowych? Według raportu (OECD.org 2019) 14% z wszystkich miejsc pracy zostanie w pełni zautomatyzowanych, a 32% ulegnie znacznej modyfikacji. Cyfrowa rewolucja ...

Poznaj swojego klienta! Czyli 7 pytań, które powinieneś zadać podczas następnego spotkania z klientem

Jak sprawić, aby Twoi klienci stali się źródłem informacji, które przekujesz w przewagę konkurencyjną Twojej firmy? Musisz częściej się z nimi spotykać! Klient jest najlepszym ekspertem od swoich potrzeb. Twoim ...

Co to jest Design Thinking ? Webinar część 1

Z tego webinaru dowiesz się czym jest Design Thinking? Już jest! Najnowszy webinar Design Thinking Klientocentrycznych zrealizowany wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W pierwsza części ...

Fragment Poradnika Design Thinking

Prezentujemy wybrane fragmenty z Podradnika Design Thinking. Podręcznik to praktyczny przewodnik krok po kroku, który przeprowadzi Cię przez proces projektowania. Znajdziesz w nim praktyczne narzędzia oraz szczegółowe instrukcję. Zamieściliśmy również ...

Canva – do prowadzenia projektu design thinking

Czym jest canva do prowadzenia projektów w metodyce Design Thinking? Prezentujemy autorską matrycę do realizacji samodzielnych projektów w metodyce Design Thinking. Matryca prowadzi krok po korku przez 4 etapy projektowe ...

Jak dawać i otrzymywać feedback w projektach?

Jaka forma informacji zwrotnej bardziej pasuje do Twojej organizacji? Klasyczny feedback czy nowoczesny feedforward?   Nieumiejętne udzielanie informacji zwrotnej zwłaszcza w kontekście zawodowym, często wpływa na błędne kojarzenie jej z ...

Przewodnik badacza – czyli po co i jak badać społeczeństwo?

Po co? Od potrzeby poznania do praktycznego wykorzystania. Najpierw spróbuję odpowiedzieć na pierwsze z postawionych pytań. Zastrzegam przy tym, iż będzie to odpowiedź, która nie wyczerpuje złożoności tematu a koncentruje ...

Chcesz skutecznie przekazywać wiedzę, informacje i treści swoim klientom? Zobacz jak pracujemy z design thinking wykorzystując myślenie wizualne.

Z technik wizualnych zespół Klienocentryczni korzysta zarówno na sali szkoleniowej, gdy uczy metodologii design thinking jak i w pracy z klientem biznesowym projektując nową usługę lub produkt. W tym artykule, ...

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Nawiąż trwalsze relacje z Klientami!

Nawiąż trwalsze relacje z Klientami! Ponad 80 procent działań PR-owych dzieje się dziś w Internecie. W sieci – wiadomo – bywa tłoczno, i przebić się, nie jest łatwo. A dotarcie ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?